Gå til innhold

Jeg ga opp og nå tar han kontakt og vil ha meg tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde et forhold med en gift mann. Trodde han var på vei ut av ekteskapet og skulle forlate kona for meg. 

Da jeg sa at jeg ventet på han ble han kald og mistet interessen. Han sa at jeg nå var for lett tilgjengelig og lett å få. Jeg var ikke spennende lengre. Aldri følt meg så nedgradert.

Til slutt ga jeg opp han og hele vår relasjon og sendte han en farvel melding. Han ble først rasende, men nå etter en liten stund tar han kontakt igjen og vil ha meg tilbake. Sa at han savnet meg og jeg hadde vekket noe i han når han mistet meg.

Dette er en mann jeg ikke klarer å glemme fordi han er den eneste som tør å si meg i mot og gir meg intellektuell stimulering.

Aner ikke om hjertet mitt tåler å fortsette dette. Råd? Erfaringer? Solskinnshistorier?

Anonymkode: 121b2...d9d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er en mann jeg ikke klarer å glemme fordi han er den eneste som tør å si meg i mot og gir meg intellektuell stimulering

Hvis du leser hva du skriver selv, så handler det ikke bare om stimulering, men også manipulering. Han høres ikke god ut for fem flate øre, men hvis det er det du trenger, så værsågod.  Mange har slike usunne relasjoner de ikke klarer å glemme, men de kommer seg videre i livet likevel. 

Anonymkode: b9245...a0b

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Han ønsker deg ikke når du er for villig.... Så klart han ønsker deg når du ikke vil..? Han sa jo det! 

Men han kommer nok aldri til å forlate kona. Han vil bare jobbe for noe. Spenning. Ikke annet. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde et forhold med en gift mann. Trodde han var på vei ut av ekteskapet og skulle forlate kona for meg. 

Da jeg sa at jeg ventet på han ble han kald og mistet interessen. Han sa at jeg nå var for lett tilgjengelig og lett å få. Jeg var ikke spennende lengre. Aldri følt meg så nedgradert.

Til slutt ga jeg opp han og hele vår relasjon og sendte han en farvel melding. Han ble først rasende, men nå etter en liten stund tar han kontakt igjen og vil ha meg tilbake. Sa at han savnet meg og jeg hadde vekket noe i han når han mistet meg.

Dette er en mann jeg ikke klarer å glemme fordi han er den eneste som tør å si meg i mot og gir meg intellektuell stimulering.

Aner ikke om hjertet mitt tåler å fortsette dette. Råd? Erfaringer? Solskinnshistorier?

Vil du ha en mann du ikke kan stole på? 

Hva hjertet ditt tåler eller ikke tåler vet jeg ikke, men moralen din burde ikke tåle mer..

Anonymkode: d01ab...a94

Gjest Raptuss
Skrevet

Så fort du er tilgjengelig igjen så fordufter han jo🤷‍♀️ Finnes ingen solskinnshistorier med slike menn som liker å leke katt og mus leken med elskerinner. 

Noen reiser fra kona ja, men ikke den typen der, han bare leker med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere hadde blitt sammen hadde han garantert vært utro. Denne mannen kommer alltid til å ville jakte på noe. 

Anonymkode: 2d86b...079

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Viss du vil ha en hemmelig kjæreste, verken han eller du kan stå for, så værsågod. Eg har ofret meg nok for slike menn «som er på vei ut av forholdet» ALDRI MER! 

Anonymkode: 251e7...a56

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ham sier helt tydelig at du er uinteressant når du er tilgjengelig. Du gjør deg utilgjengelig, vipps er du interessant igjen. Og eneste forklaring er at du ble interessant fordi du ble utilgjengelig...

Sjansen for at du er interessant når du er tilgjengelig igjen er liten. 

Og han er utro, lyver, bedrar, og har null moral. Altså, alt tilsier jo at dette er en person som ikke har noen som helst hemming for å tråkke på andre å være jævlig bare han får det som han vil. Han gir faen i de rundt seg, og det gjelder deg også. Det eneste som betyr noe er hans eget ego.

Anonymkode: dcc00...fd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

En del av meg vil og vet jeg burde gå videre med hodet hevet og be han ryke og reise. En annen del av meg vil gi etter og løpe tilbake til han og håper det blir oss, men jeg er redd for at han ser på meg som uinteressant igjen.

Jeg burde ha skjønt det for lenge siden, det dere skriver om manipulering, ego og å like jakt. Ønsket at det var meg han likte.

Har enda ikke svart han, jeg er fullstendig todelt i villrede akkurat nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han vil ha jakt og spenning, det lyser så sterkt at du er blind om du ikke ser det. For å holde på han så må du legge opp til konstant jakt. Ikke ha følelser, ikke vise følelser, la han mase ti ganger før du slipper han til, så jage han avgårde og ny runde. Det er eneste han ønsker. Drama. 

Anonymkode: cdc01...160

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke genuin, han vil bare ha fordelene du gir han, egoboostet og oppmerksomheten. Han er ikke mer glad i deg, mer seriøs med deg eller respekterer deg mere nå. Han tester rett og slett bare om du er så naiv og lett å utnytte som han tror. Bevis han det motsatte og ikke bit på agnet! 

Anonymkode: 60fd4...0aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er manipulert og er hektet på ham - søk hjelp for å komme ut av hektet!

Denne mannen er gift, og likevel blir han rasende når du ikke lenger vil ha kontakt med ham.

Han ble ikke lei seg, han ønsket deg ikke lykke til videre i livet og unnet deg å finne kjærligheten med en mann som kan og vil leve livet sitt med deg. Han ble sint. Ikke bare ble han sint - han ble rasende.

Han ble rasende fordi du ikke lenger vil bli manipulert og kontrollert av ham. Han ble rasende fordi han mistet kontrollen over deg. Han ble rasende fordi han mener han har rett til å styre og kontrollere andres liv og du gjorde det klart at du ikke lenger ville bli manipulert og kontrollert.

Ikke svar ham. Du finner langt bedre menn enn ham - også menn som kan stimulere deg bedre intellektuelt. For denne mannen er du mest hektet på, manipulert av og er blitt kontrollert av.

Han ønsker deg ikke noe godt, han ønsker at du skal fortsette å leve under hans kontroll, i skyggen av det som kunne vært ditt liv om du droppet ham. For han vil du alltid skal være nestbest, at du skal sitte alene i høytider og merkedager, at du ikke skal kunne vise deg offentlig med en mann du er glad i, han vil ikke at en annen mann skal behandle deg normalt og godt og være stolt av deg - for han vil kontrollere deg, ha full kontroll over deg.

Denne mannen er ett eneste stort rødt og farlig flagg!

Ikke svar ham. Aldri svar ham. Søk hjelp slik at du kan forstå hvordan han manipulerer og kontrollerer deg. Du kan også ringe Krisesenteret for å be om samtale med dem. For denne mannen viser skumle tegn, og synes å ha manipulert deg over tid. De er de verste å komme seg unna. Så søk hjelp!

Anonymkode: 080b6...ae3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Såklart han tør si deg imot, han er jo ikke redd for å miste deg ...

Anonymkode: 9236c...c0b

• Liker 1
Skrevet

Hei, en ting er at han har issues - Det kan du ikke styre. Men du kan styre om du vil bruke tid på en som direkte sier han kun liker jakten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...