Gå til innhold

Kolonialskuff el vanlige skuffer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi har et par kolonialskuffer, og jeg skulle gjerne vært dem foruten.

Ikke det, de hadde vært kjempegeniale dersom vi brukte dem til tørrvarer og sånn, men pga at der ikke ER andre skuffer på kjøkkenet (fobortsett fra en liten en til bestikk) så er vi rett og slett avhengig av å bruke disse til kjøkkenredskaper, folie og alt det der, og da blir det bare kaos når skuffen er så dyp, tre vanlige hadde vært langt bedre enn disse to dype.

Hadde vi dog hatt vanlgie skuffer i tillegg, så ville jeg nok elsket disse.

Gå for en kombinajson. du trenger vanlige skuffer også.

En kolonialskuffe er vel bare bredere og ikke dypere enn en vanlig skuff ?

Jeg vil foretrekke kolonialskuffer for å få god plass så synes jeg de ser penere ut. Man kan jo bare få 'innmat' i de - feks. til bestikk som fyller hele skuffen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Angrer som bare fy på at jeg ikke byttet ut en eller to skapseksjoner med kolonialskuff. Mye lettere å finne ting i skuffen enn det er å foreta "arkeologisk utgravning" innerst i skapet. Men jeg ville nok beholdt en vanlig skuffeseksjon til alle småtingene som vanligvis flyter rundt på et kjøkken.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Jeg har byttet ut det ene skapet med to diiigre kolonialskuffer, og simpelthen elsker dem!!

Skrevet (endret)

Ville nok gått for en kombinasjon. Du burde tenke deg litt om når det gjelder den steinmønstrete benkeplaten... Vi har den, og det er ikke lett å se smuler o.l. på den, og det er litt irriterende synes vi.

Endret av Cupcake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...