Gå til innhold

Krempudder

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale et bra krempudder? Bruker Max Factor sitt nå. Må ha noe med litt fuktighet i, men ikke så mye at jeg må bruke pudder oppå. Må være noe jeg kan bruke i dagslys uten å se oversminket ut.

Hvilke merker er bra?? Noen som har erfaring med Kanebo sitt krempudder ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Kanebo, har prøvd andre, men kommer alltid tilbake til det merket. Det kan legges på med kost for et lett lag, med svampen som følger med for et mer dekkende lag. Ansiktet ser litt pudret ut med det samme, men det forsvinner. Vær nøye med fargen, bruk så likt egen hudfarge som mulig eller en tanke lysere. Hvis du bruker rouge, er det penest med pudderrouge på krempudder underlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger faktisk til Max Factor sitt jeg.

Etter intens leting etter et produkt jeg kunne ha i veska for å friske opp, prøving av diverse merker og masse frem og tilbake, satt jeg igjen med Max Factor.

Det skal nevnes at jeg nesten aldri bruker pudder, men heller en farget dagkrem. Synes at pudder ser så tørt ut liksom og det passer ikke til huden min. Men MF sitt krempudde var det mest naturlige jeg fant (dvs. så naturlig ut på huden), de andre ble for tørre for meg og så ut som en maske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass på når dere velger krempudder o.l at dere tester på halsen eller skulderen for å finne riktig tone. Jeg ser så utrolig mange jenter med helt feil farge i ansiktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Sandra!! Mange bruker for feil farge, og glemmer at halsen/hender synes også....om du ikke finner en farge som passer helt, så går det fint an å blande to farger også (litt styr, men kan være verdt det). Ellers ser jeg mange som har gultoner i huden som bruker kremer med for mye rosa i.....*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Kitty :)

Ja, det ser skikkelig fælt ut.. Alle jenter der ute bør tenke på at dere velger kremer/pudder o.l etter hudtone og etter hvor lyst/mørk hud dere har.

Det er egentlig ikke så mye pes å blande to ulike farger, og som Hello Kitty sier så er det verdt det. Husk å teste på halsen eller skulderen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...