Gå til innhold

Er det turn-off at dama ikke kan komme/få orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser om alle som får orgasme hver gang eller nesten hver gang de har sex, og noen kommer så sterkt at de må stoppe orgasmen.

Hva med de som ikke klarer å få orgasme da, synes du som mann at det ødelegger sexen?

Anonymkode: a29f7...72c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: e32a8...af2

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om "ødelegge sexen" er rett beskrivelse, men det er veldig demotiverende over tid. Tror de fleste menn digger å få partneren til å komme ukontrollerende.  

Her i huset får samboer mer enn dobbelt så mange orgasmer som meg gjennom en måned. 

Anonymkode: c3e54...db4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Leser om alle som får orgasme hver gang eller nesten hver gang de har sex, og noen kommer så sterkt at de må stoppe orgasmen.

Hva med de som ikke klarer å få orgasme da, synes du som mann at det ødelegger sexen?

For meg har sex liten verdi om ikke partner nyter det. En viktig del av å nyte sex for min partner, er at hun får orgasme. Det passer meg perfekt, da egen nytelse/orgasme ikke er viktig. Jeg kan fint ha sex uten å få orgasme 9 av 10 ganger. Min store «fetisj» er hennes nytelse.

Hun er heldig som har svært lett for å få orgasme. Tror ikke vi har hatt sex en, eneste gang på 20 år uten at hun får orgasme. Noen ganger nesten litt «for lett».

Anonymkode: 0d8bb...18b

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner får orgasmer. Kommer de ikke er mannen helt ubrukelig. 100% av kvinner under 65 år kan gis orgasme. Alt annet er vås.

Men det politisk korrekte svaret er "nei".

Anonymkode: 66633...43f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For meg har sex liten verdi om ikke partner nyter det. En viktig del av å nyte sex for min partner, er at hun får orgasme. Det passer meg perfekt, da egen nytelse/orgasme ikke er viktig. Jeg kan fint ha sex uten å få orgasme 9 av 10 ganger. Min store «fetisj» er hennes nytelse.

Hun er heldig som har svært lett for å få orgasme. Tror ikke vi har hatt sex en, eneste gang på 20 år uten at hun får orgasme. Noen ganger nesten litt «for lett».

Anonymkode: 0d8bb...18b

Kanskje hun faker?

Anonymkode: 9589f...94a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun faker?

Anonymkode: 9589f...94a

Svaret kom ikke overraskende. Tror du virkelig menn føler seg nedgradert hvis kvinnen faker orgasme? 

Det sier mer om de kvinnene enn mennene når hun velger å fake orgasme. 

Anonymkode: c3e54...db4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner kan aldri få orgasme hverken alene eller ved samleie.

Min venninne har aldri hatt orgasme men sier at sex er godt eller sex er gøyt.

Ts

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er definitivt turn off om dama ikke kommer under sex ja. 

Sex er viktig for meg, intimiteten, det å kunne være helt fri. Ikke tenke på hvordan man ser ut, eller høres ut, men nyte alt det til det fulle. 

Orgasme trenger ikke å være målet hver gang, men om damen ikke kommer i det hele tatt under sex, så tyder det jo på at det er noe som ikke stemmer. 

Anonymkode: 77d79...87e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner får orgasmer. Kommer de ikke er mannen helt ubrukelig. 100% av kvinner under 65 år kan gis orgasme. Alt annet er vås.

Men det politisk korrekte svaret er "nei".

Nei. Jeg er 35 og har aldri hatt en orgasme. Ikke alene, ikke med partner (mann eller kvinne; jeg er bi). Vi eksisterer. 
Det er slik jeg er, og hvis en partner har et problem med det er ikke vi kompatible. Og det er helt ok! 

Anonymkode: 19e89...1ef

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge jeg merker hun nyter, og at det ikke ligger ett jag etter en uoppnåelig orgasme, så hadde det gått greit 

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er 35 og har aldri hatt en orgasme. Ikke alene, ikke med partner (mann eller kvinne; jeg er bi). Vi eksisterer. 
Det er slik jeg er, og hvis en partner har et problem med det er ikke vi kompatible. Og det er helt ok! 

Men har du det godt når du har sex?

Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte ikke å få orgasme med partner før jeg møtte min nåværende kjæreste. Det er en kombinasjon ved at han er en mester med fingrene og at jeg klarer å være helt meg selv med ham. Ingen av mine tidligere partnere knekte denne koden min. Orgasme ved onanering har jeg hatt siden jeg var 15, så noe mystisk psykisk tror jeg det har vært. 

Er helt sikker på at mange damer faker orgasme overfor partnerne sine, men det har ikke jeg giddet å bry meg med. Men har jo nytt sex fordi da, og ingen av partnerne mine har vist at manglende orgasme har vært turnoff. Noen har vært nysgjerrige ja på hvorfor, men siden jeg ikke har hatt noe ordentlig svar så har de bare akseptert det. 

Men jaggu er sexen mye bedre med kjæresten min da, min fantastiske tålmodige, lidenskapelige og herlige mann. Er mye mer mening i det med orgasme inkludert 😅

Anonymkode: 99a2e...141

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dere er inne på at når et par er kompatible mtp sex, og kan nyte sexen de har sammen, og når begge har det deilig, blir man kåt av det. Det er helt naturlig om man er koblet normalt i hjernen tror jeg. Altså at man blir kåt at å se at noen blir kåt og nyter. At man kan gi noen nytelse. Klart man blir kåt av det. Og klart man ikke blir kåt når man gjør sitt beste men man er ikke kompatibel, feks mannen er for liten, eller dama er for vid, osv. Da blir man ikke like kåt når man merker at partneren ikke har det deilig.  

Anonymkode: 46ab6...084

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tyder på at hun er svak mentalt og det er turnoff.

Anonymkode: 9d87f...462

AnonymBruker
Skrevet

Det er naturligvis ikke en turn-on om hun ikke får orgasme.

Siden det er mitt ansvar at dama får orgasme så vil jeg jo være med ei som ikke bruker evigheter på å komme? Jeg vil at sex skal være noe godt, krydder i hverdagen. Ikke en jobb hvor jeg må styre og slite og likevel ikke lykkes

Anonymkode: 7584b...885

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tyder på at hun er svak mentalt og det er turnoff.

Anonymkode: 9d87f...462

Det vil nok si at dere ikke er kompatible seksuellt. Dessverre.

Anonymkode: 46ab6...084

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Neida, det ødelegger ikke sexen.. det skal forbausende lite seksueell forståelse, av å skjønne hvorfor orgasmen uteblir😅

"Ros til den ene og ris til den andre" Hva er grunnen til at du sammenligner kvinner?

Det enkelte menn aldri kommer til å skjønne.. er at sex, samliv, jobb, forhold, nytelse og orgasmer er teamwork. jeg har iallefall ikke likt å jobbe med slike, for da har arbeisplassen sett ut som en svinesti😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tull og vas, men skjønner at det brukes som en unnskyldning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg klarte ikke å få orgasme med partner før jeg møtte min nåværende kjæreste. Det er en kombinasjon ved at han er en mester med fingrene og at jeg klarer å være helt meg selv med ham. Ingen av mine tidligere partnere knekte denne koden min. Orgasme ved onanering har jeg hatt siden jeg var 15, så noe mystisk psykisk tror jeg det har vært. 

Er helt sikker på at mange damer faker orgasme overfor partnerne sine, men det har ikke jeg giddet å bry meg med. Men har jo nytt sex fordi da, og ingen av partnerne mine har vist at manglende orgasme har vært turnoff. Noen har vært nysgjerrige ja på hvorfor, men siden jeg ikke har hatt noe ordentlig svar så har de bare akseptert det. 

Men jaggu er sexen mye bedre med kjæresten min da, min fantastiske tålmodige, lidenskapelige og herlige mann. Er mye mer mening i det med orgasme inkludert 😅

Anonymkode: 99a2e...141

Sjå der.. du beviser at det "umulige" er mulig👍 Og det merket du sikkert også på humøret?

Uten all tvil.. orgasmer skaper lykke, fordi endorfiner utløses i en orgasme. De utløses ingenting med å ha det deilig, annet at noen synes det er deilig nok. Orgasmer kan trenes, det sier stortsett alle sexologer. For alle kvinner er lik biologisk, og det er ingen som mangler noe. Stress, psyken, medisin og støy fra menn kan være årsaken, men det er jo ikke så rart. Siden orgasmen ikke liker støy, som igjen forvirrer orgasmen. Dvs. at hjernen bruker all energi til å prøve å holde kroppen fri, for den slags støy og uromomenter i kroppen..

Det blir som du sier, for du er jo et levende bevis at orgasmen gir deg mere enn uten. Jeg tror ditt eget medisinskap med hormoner av endorfiner og dopaminer, har leget alle sår. Hehe, jeg er så glad på deres vegne💙

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...