AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Del Skrevet 20. mai 2023 Det er jo mye mer normalt at en som arbeider i kassa, sier noe sånt som det før kunden går ut. Og så svarer kanskje kunden "takk det samme". Men er det vanlig den andre veien? At kunden sier "ha en fin dag" først? Hadde lyst til å si det til noen i dag, men gjorde det ikke i tilfelle det ville være rart.. ? Anonymkode: c5fd2...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T-AA Skrevet 20. mai 2023 #2 Del Skrevet 20. mai 2023 Ikke rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Del Skrevet 20. mai 2023 Jeg står selv i kassen, og det er mange som sier det til meg! Det er faktisk veldig koselig..;) Anonymkode: e2ad2...c0b 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 20. mai 2023 #4 Del Skrevet 20. mai 2023 Synes ikke det er rart. Jeg sier ofte ''ha det '' eller ønsker betjeningen en god helg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2023 #5 Del Skrevet 20. mai 2023 Bare hyggelig det vel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Automagisk Skrevet 20. mai 2023 #6 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo mye mer normalt at en som arbeider i kassa, sier noe sånt som det før kunden går ut. Og så svarer kanskje kunden "takk det samme". Men er det vanlig den andre veien? At kunden sier "ha en fin dag" først? Hadde lyst til å si det til noen i dag, men gjorde det ikke i tilfelle det ville være rart.. ? Anonymkode: c5fd2...d36 Jeg sier det veldig ofte til folk jeg møter..hvis noen synes det er rart driter jeg i såfall i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Del Skrevet 20. mai 2023 Ikke overtenk alt mulig, det er bare vanlig mennesker som står i kassa. Har ikke noe å si hvilken side av den man står på for å sette pris på en «god kveld, god helg, god påske» osv. Anonymkode: fcd2d...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Del Skrevet 20. mai 2023 Det er da bare hyggelig Anonymkode: f894e...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. mai 2023 #9 Del Skrevet 20. mai 2023 Jeg bruker ikke uttrykket "ha en fin dag", sier bare "ha det bra", men om jeg er der fredag eller lørdag pleier jeg å si "god helg!" når jeg går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20. mai 2023 #10 Del Skrevet 20. mai 2023 Det er jo bare en hyggelig ting å gjøre! Ikke rart i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå