Gå til innhold

Er det rart å si "ha en fin dag" som kunde i en butikk, før man går?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er jo mye mer normalt at en som arbeider i kassa, sier noe sånt som det før kunden går ut. Og så svarer kanskje kunden "takk det samme". Men er det vanlig den andre veien? At kunden sier "ha en fin dag" først? Hadde lyst til å si det til noen i dag, men gjorde det ikke i tilfelle det ville være rart.. ?

Anonymkode: c5fd2...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg står selv i kassen, og det er mange som sier det til meg! Det er faktisk veldig koselig..;)

Anonymkode: e2ad2...c0b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er rart. Jeg sier ofte ''ha det '' eller ønsker betjeningen en god helg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo mye mer normalt at en som arbeider i kassa, sier noe sånt som det før kunden går ut. Og så svarer kanskje kunden "takk det samme". Men er det vanlig den andre veien? At kunden sier "ha en fin dag" først? Hadde lyst til å si det til noen i dag, men gjorde det ikke i tilfelle det ville være rart.. ?

Anonymkode: c5fd2...d36

Jeg sier det veldig ofte til folk jeg møter..hvis noen synes det er rart driter jeg i såfall i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke overtenk alt mulig, det er bare vanlig mennesker som står i kassa. Har ikke noe å si hvilken side av den man står på for å sette pris på en «god kveld, god helg, god påske» osv. :)

Anonymkode: fcd2d...3cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da bare hyggelig :) 

Anonymkode: f894e...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke uttrykket "ha en fin dag", sier bare "ha det bra", men om jeg er der fredag eller lørdag pleier jeg å si "god helg!" når jeg går.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare en hyggelig ting å gjøre! Ikke rart i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...