Gå til innhold

Jeg har orgasme som aldri tar slutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg fylte 40 og utover årene begynte jeg i perioder å få orgasmer som aldri tar slutt, og det blir ubehagelig til slutt fordi det blir så sensitivt.

Avslutter orgasmen selv ved å hoppe av partner eller ta hånden fatt og avslutte.

Brøler så halve nabolaget hører det.

Vi snakker orgasme på 10 min eller lenger, hvis jeg ikke avslutter.

Er dette vanlig?

K 54

Anonymkode: 72811...912

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd. Men jeg har definitivt aldri hatt så god sex som jeg har nå. Vi er 40.

Anonymkode: 591f7...5be

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt gode orgasmer, men orgasme i 40-50 årene er noe helt annet.

Ts

• Nyttig 1
Skrevet

Det kan jeg få når jeg blir slikket.Orgasmene kan vare 10-15 min.Helt fantastisk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er superfasinert av orgasmen, og har lest mange bøker om den. Men ingenting er mere lærerikt, enn å høre det fra ærlige kvinner med egen erfaring. Og det er ikke riktig alt som står ikke bøkene som er sant.. men det er vel kanskje heller det, at det finnes så mye forskjellige kvinner med ulike erfaringer..

Og jeg har jo oppdaget ting selv.. og det er jo eldre jeg blir, jo mere pris setter jeg på sexen. Og jo mere pris jeg setter på den, jo sterkere blir både opplevelsen og orgasmene.. Men vi blir vel også mere opptatt av kvalitet enn kvantitet..

Enkelte menn sverger til teknikker, men jeg synes teknikker har ikke så stor effekt. Jeg oppdaget noe nytt da jeg fikk orgasme-forståelse, det skjer mye i kroppene vårres i hverdagen. Da mener jeg at vi bør slappe av, og leve så bekymringsløst som mulig. Det krever bare en forståelsesfull partner, som åpner seg for seksuell prat. Sex og samliv handler så absolutt om samarbeid, da kan man fjerne issuer, tabuer og lære seg å være tålmodig. Men samtidig utforskende, og ha egenskapen med å vedlikeholde lidenskapen og begjære i hverandre. Alt dette høres sikkert ut som en drøm, men det er akkurat dette orgasmen trenger å få kjenne på🤭

Men mye av dette kommer jo også automatisk med alderen.. for vi har jo lært en del underveis og vi blir tryggere på vår seksualitet. Sånn deilig føles det å bli eldre, og sånn vil jeg ha det.. 😝

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Da jeg fylte 40 og utover årene begynte jeg i perioder å få orgasmer som aldri tar slutt, og det blir ubehagelig til slutt fordi det blir så sensitivt.

Avslutter orgasmen selv ved å hoppe av partner eller ta hånden fatt og avslutte.

Er dette vanlig?

K 54

Det høres jo helt fantastisk deilig ut for mange, men slike sterke orgasmer har også en bakside.. det har jeg selv erfart. Og det var fra ei som elsket å bli slikket. Vi fant ut at vi holdt det gående i 2t og 45minutter, med kombinasjoner av slikking, fingring og en kraftig Magic Wand. Hun syntes det var så deilig, at hun klarte ikke å stoppe. Men hun ble øm etterhvert selv om vi brukte mye glidemiddel. Og når vi nærmet oss slutten begynte hun å riste i spasmer, helt ukontrollert underlivsbevegelser og i bena. Og like ukontrollert holdt hun på å slite av meg håret, og skrapet meg til blods med neglene. Det tok lang tid før hun kom til fatning, øm og utslitt energimessig..

Så nå har jeg et spørsmål til deg og andre.. Opplevde du dette etter mye sex? og følte du på spasmer i kroppen? Var du bevisst i øyeblikket? eller var du uten sans og samling husker ikke husker riktig alt som skjedde?

Hun husket ingenting at hun rev i håret og klorte meg, det var en del som var borte i minnet hennes. Har lest i ettertid, at spasmer kan komme av over sensitivitet. Det er kroppens reaksjon at nok er nok.. eller kanskje bedre forklart: at en del av kroppen vil ha mere, mens en annen del sier stopp.

Du trenger ikke svare hvis du synes dette er for personlig..  Jeg er bare en nysgjerrig mann 50+, som elsker å maksimere nytelsen så godt som mulig. Jeg liker å lære og utforske ting🤞😊

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan du får avsluttet orgasmen med hånda? Er det kanskje ikke orgasmen du snakker om, men den intense nytelsen som kommer før orgasmen, med riktig stimuli. Den kan man avslutte med en virkelig orgasme. Orgasmen i seg selv avsluttes ved at den dør ut av seg selv etter å ha nådd høyden.

Anonymkode: 70297...89a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er dette vanlig?

K 54

Ja, det er mye vanligere enn du tror. Det er ganske vanlig å få så intense og lange orgasmer som ikke slutter. Har det selv sånn og ender alltid opp med hyl og skrik som tar pusten fra meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt hvordan du får avsluttet orgasmen med hånda? Er det kanskje ikke orgasmen du snakker om, men den intense nytelsen som kommer før orgasmen, med riktig stimuli. Den kan man avslutte med en virkelig orgasme. Orgasmen i seg selv avsluttes ved at den dør ut av seg selv etter å ha nådd høyden.

Mine orgasmer er som TS sine. De varer og varer i det uendelige og stopper ikke før jeg ikke klarer mer. Først når stimuleringen slutter, så ebber orgasmen sakte ut.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Jeg er superfasinert av orgasmen, og har lest mange bøker om den. Men ingenting er mere lærerikt, enn å høre det fra ærlige kvinner med egen erfaring. Og det er ikke riktig alt som står ikke bøkene som er sant.. men det er vel kanskje heller det, at det finnes så mye forskjellige kvinner med ulike erfaringer..

Og jeg har jo oppdaget ting selv.. og det er jo eldre jeg blir, jo mere pris setter jeg på sexen. Og jo mere pris jeg setter på den, jo sterkere blir både opplevelsen og orgasmene.. Men vi blir vel også mere opptatt av kvalitet enn kvantitet..

Enkelte menn sverger til teknikker, men jeg synes teknikker har ikke så stor effekt. Jeg oppdaget noe nytt da jeg fikk orgasme-forståelse, det skjer mye i kroppene vårres i hverdagen. Da mener jeg at vi bør slappe av, og leve så bekymringsløst som mulig. Det krever bare en forståelsesfull partner, som åpner seg for seksuell prat. Sex og samliv handler så absolutt om samarbeid, da kan man fjerne issuer, tabuer og lære seg å være tålmodig. Men samtidig utforskende, og ha egenskapen med å vedlikeholde lidenskapen og begjære i hverandre. Alt dette høres sikkert ut som en drøm, men det er akkurat dette orgasmen trenger å få kjenne på🤭

Men mye av dette kommer jo også automatisk med alderen.. for vi har jo lært en del underveis og vi blir tryggere på vår seksualitet. Sånn deilig føles det å bli eldre, og sånn vil jeg ha det.. 😝

Hei. Orgasmer er det beste som finns, helt magiske. For meg er det så intenst at det nesten får meg til å svime av og orgasmer som varer i 15 minutter er helt vanlige☺️

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Det høres jo helt fantastisk deilig ut for mange, men slike sterke orgasmer har også en bakside.. det har jeg selv erfart. Og det var fra ei som elsket å bli slikket. Vi fant ut at vi holdt det gående i 2t og 45minutter, med kombinasjoner av slikking, fingring og en kraftig Magic Wand. Hun syntes det var så deilig, at hun klarte ikke å stoppe. Men hun ble øm etterhvert selv om vi brukte mye glidemiddel. Og når vi nærmet oss slutten begynte hun å riste i spasmer, helt ukontrollert underlivsbevegelser og i bena. Og like ukontrollert holdt hun på å slite av meg håret, og skrapet meg til blods med neglene. Det tok lang tid før hun kom til fatning, øm og utslitt energimessig..

Så nå har jeg et spørsmål til deg og andre.. Opplevde du dette etter mye sex? og følte du på spasmer i kroppen? Var du bevisst i øyeblikket? eller var du uten sans og samling husker ikke husker riktig alt som skjedde?

Hun husket ingenting at hun rev i håret og klorte meg, det var en del som var borte i minnet hennes. Har lest i ettertid, at spasmer kan komme av over sensitivitet. Det er kroppens reaksjon at nok er nok.. eller kanskje bedre forklart: at en del av kroppen vil ha mere, mens en annen del sier stopp.

Du trenger ikke svare hvis du synes dette er for personlig..  Jeg er bare en nysgjerrig mann 50+, som elsker å maksimere nytelsen så godt som mulig. Jeg liker å lære og utforske ting🤞😊

Alt det du beskriver har jeg når jeg har kraftige orgasmer, og jeg må stoppe meg selv ved å hoppe av partner eller stoppe å bevege meg.

Rister, presser lårene sammen, rister i kroppen og stønner. Har ofte klort partner på skuldrene/ryggen og jeg er veldig fornøyd det meste klar over at jeg gjør det, men klarer ikke stoppe.

Føler av og til at jeg besvimer eller får hjertestans hvis jeg ikke stanser, eller så  blir det rett og slett ubehagelig fordi underlivet blir for sensitivit.

Har mye vanlig orgasmer også som er kortere og da blir det mindre sensitivt og skjelvinger.

Det kommer an på om det er g punkt orgasmer eller klitoris orgasmer jeg får.

Innimellom går det ikke for meg i det hele tatt, med da er jeg ikke kåt nok eller er ikke tilstede mentalt.

Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt det du beskriver har jeg når jeg har kraftige orgasmer, og jeg må stoppe meg selv ved å hoppe av partner eller stoppe å bevege meg.

Rister, presser lårene sammen, rister i kroppen og stønner. Har ofte klort partner på skuldrene/ryggen og jeg er veldig fornøyd det meste klar over at jeg gjør det, men klarer ikke stoppe.

Føler av og til at jeg besvimer eller får hjertestans hvis jeg ikke stanser, eller så  blir det rett og slett ubehagelig fordi underlivet blir for sensitivit.

Har mye vanlig orgasmer også som er kortere og da blir det mindre sensitivt og skjelvinger.

Innimellom går det ikke for meg i det hele tatt, med da er jeg ikke kåt nok eller er ikke tilstede mentalt.

Ts

Ikke fornøyd, men for det meste.

Ts

Skrevet
Coachshinny skrev (2 timer siden):

Mine orgasmer er som TS sine. De varer og varer i det uendelige og stopper ikke før jeg ikke klarer mer. Først når stimuleringen slutter, så ebber orgasmen sakte ut.

Takk for at du deler dine intense opplevelser😊 Jeg blir helt satt ut de gangene dette skjer, for jeg synes det er så nydelig.. selv om dama kjenner på ømhet, og at det hele blir så intenst. Heldigvis klarer alle før eller senere å stoppe, det er som en innebygget motorikk. Men også heldig som har en forståelsesfull partner som stopper i tide.. Etter ebbingen går du jo til det normale igjen.. men da kommer vel den deilige følesen av lykkerusen og at "hjertet" banker fremdelkes der nede🤭 Vi er vel ikke så ulike kvinner og menn på denne følelsen etter flere orgasmer?

Kan jeg spørre deg om ish alder?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det som tenåring. Ikke noe galt i det 

Anonymkode: bc3c6...ccb

Skrevet

Er det så man "gruer" seg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kommer og kommer til jeg ikke klarer mer og avslutter feks med hånden helt til det eksploderer og orgasmen stopper.

Har serie orgasmer der den ene blir sterkere enn den andre, altså mange orgasmer i en.

Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kommer og kommer til jeg ikke klarer mer og avslutter feks med hånden helt til det eksploderer og orgasmen stopper.

Har serie orgasmer der den ene blir sterkere enn den andre, altså mange orgasmer i en.

Ts

Den intense nytelsen av stimulering har jeg også, men det er ikke en orgasme. Orgasmen er den utløsningen som holder på en liten stund også helt uten stimulering før den gir seg. Orgasmen er det du får når du "avslutter med hånden helt til det eksploderer".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jo, men TS beskriver noe jeg og har merket i det siste (er 42). Kanskje ikke det samme, men. 

Før var det i bølger, og man kunne få flere - men det var mer som du her beskriver.

Nå må jeg bare slutte liksom - det skjer jo slik du beskriver som normalt, men så bare tja….det er annerledes og er mer på en konstant høyde. 

Anonymkode: 448a6...6ef

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den intense nytelsen av stimulering har jeg også, men det er ikke en orgasme. Orgasmen er den utløsningen som holder på en liten stund også helt uten stimulering før den gir seg. Orgasmen er det du får når du "avslutter med hånden helt til det eksploderer".

Nei.

Jeg er altså 42 år og har hatt en dillion orgasmer av ulike sorter.

Jeg vet hva orgasme er 😅

Dette jeg opplever er en litt ny form på et vis. 

Anonymkode: 448a6...6ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ts

Oooo, vet du hva? Jeg tror menn liker at kvinner river, røsker og klorer i ekstase. Det er det intense begjæret og vrælingen orgasmen gir.. og det er svært opphissende å høre og se, at kvinnen får en slags "ut av seg selv" opplevelse av nytelse. Og kloringen på ryggen, får meg over kanten på et blunk.. så det er noe av tingene jeg elsker å kjenne.. "it hurt so good" som Astrid S synger🤭

Men som du skriver, det skjer ikke hver gang. Normale orgasmer er også deiligere å kjenne på, for da blir man jo ikke så utslitt og høylytt til naboene🤭

Har du prøvd å simulere din egen orgasme, med skjelvinger i lårene når du nærmer deg din egen orgasme? Jeg har.. da får jeg også sterkere orgasme. Det er på en måte å lure hjernen, for orgasmen sitter i hjernen. Den tenker at "oijj, kroppen er klar for orgasme, så da er bare å peise på" kanskje en rar forklaring, men jeg er sikker på at du skjønner dette..

G-punktet er jo det sagosuste punktet ingen vet helt sikkert så mye om. Men jeg holder en knapp på dem som sier at de to myke putene oppi kroken der, stimulerer skenes kjertler. "To fingre kom hit" kan føles helt fantastisk selv om enkelte ikke squirter. Squirtingen med eller uten sprut er jo ikke en orgasme, men det fungerer på samme hvis som når en mann får utløsning. Men squirtorgasme kan jo skje, da blir jo sammentrekningene så mye større. Det er vel slik G-punkts orgasmen ble til.

Klittorgasmen kan også gi sterke orgasmer, men også her kan det sammenlignes med strengen(frenulumet) til mannen. Det er bare det at strengen på klitten knapt kan sees, men til gjengjeld mye mere nerveceller.

Og sist men ikke minst.. det siste du skriver er veldig sant. Kvinner trenger litt mere forspill/opphisselse før sex, kroppen skal klare å tilpasse seg pikken. Kvinnen må/bør komme til platå2 på kåthetsskalaen.. Eller enklere sagt.. at hun beveger underlivet, litt små irritert/frustrert av å ikke bli pult.. da er kvinnen klar. Og jo mere tålmodighet i forspill, jo deiligere blir sexen. Det er litt banna bein😁 Shit dette ble så mye lengre enn jeg trodde.. jeg ble betatt av orgasmen mysterier. Og jeg er glad på dine vegne, som får oppleve dette..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...