AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Jeg er sammen med en mann, en rett og slett stygg mann rent utseendemessig; overvektig, stor stygg nedovermunn, kuppelrygg og tykke briller. Han har god lønn og tjener nok av penger, men sløser bort hver en krone, og har stor gjeld. Lever og ånder for materielle ting som alt innenfor duppeditter, båt og bil. Han har hus med fin beliggenhet, men akk så stygt og ikke oppusset. Mannen er stor på seg selv, tror han er verdensmester og vralter rundt som kongen på haugen. Og det verste er at venninnene mine reagerer på at jeg er sammen med han fordi han er så stygg både å se på og være i nærheten av. Det er flaut. Jeg trodde jeg elsket han, men jeg skjemmes over å være sammen med han. Han er jo egentlig ikke fin på noen måter. God i senga, så lenge jeg slipper å kysse med han, og det går for det meste i doggystyle fordi jeg orker ikke øyenkontakt med han fordi han er så lite pen. Men dette tror han ikke selv, det er bare så rart! Han er en type som er skråsikker og dunker seg selv på brystet som den som kan og vet best. Han er manipulerende og prater stygt om alle, både om familie og kameratene sine. Og jeg vet intime detaljer om damer han har vært sammen med, som ville ha grått over å høre det han har fortalt. Men han har garantert fortalt like mye stygt om meg. Jeg fatter ikke hva som feiler meg, men ved å skrive dette forstår jeg at jeg er den som er problemet her og må avslutte dette syke forholdet. Av og til lønner det seg å åpne øya. Anonymkode: 8d11b...95f 3 11
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Ja, løsningen her er åpenbar. Så nå må du gjennomføre Anonymkode: 1ed0f...d9c 14 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 Gjør han en tjeneste, finn det noen andre, han fortjener bedre enn deg Anonymkode: ba87f...e41 8 2
lillevill Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Hva med deg selv da ts, hva er dine mål i livet og hva har du oppnådd? Ja jeg er enig i at kjæresten din er en ape, men har du tenkt på hva du egentlig trenger? Og om du egentlig ikke elsker han, tror du ikke han vil få det bedre med noen som elsker han som han er? Og så kan du få en som passer deg mye bedre. 1 1
Sofakona Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 Hvorfor ble du sammenligne med han egentlig? Regner ikke med at han gikk fra prins til frosk 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Skrevet 20. mai 2023 Sofakona skrev (14 minutter siden): Hvorfor ble du sammenligne med han egentlig? Regner ikke med at han gikk fra prins til frosk Han han gikk fra frosk til en tosk. Han er en manipulerende fyr, og veldig sjarmerende i starten (kort fortalt). Ble blinda av det, men heldigvis flytta jeg aldri inn til han. Anonymkode: 8d11b...95f 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Skrevet 20. mai 2023 lillevill skrev (21 minutter siden): Hva med deg selv da ts, hva er dine mål i livet og hva har du oppnådd? Ja jeg er enig i at kjæresten din er en ape, men har du tenkt på hva du egentlig trenger? Og om du egentlig ikke elsker han, tror du ikke han vil få det bedre med noen som elsker han som han er? Og så kan du få en som passer deg mye bedre. Enig! Jeg trenger hvertall ikke han. Og han fortjener ei som kan tåle han bedre enn det jeg gjorde. Anonymkode: 8d11b...95f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Skrevet 20. mai 2023 Forskjell på kuppel og pukkel Anonymkode: 1d5d1...f95 1 1
Fant80 Skrevet 20. mai 2023 #9 Skrevet 20. mai 2023 Du høres stormforelsket ut. Likte spesielt det "Stor stygg nedovermunn" hva nå det er. Men kuppelrygg og tykke briller høres nydelig ut. Jeg heier på dere 😍 6 3 1
lillevill Skrevet 20. mai 2023 #10 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han han gikk fra frosk til en tosk. Han er en manipulerende fyr, og veldig sjarmerende i starten (kort fortalt). Ble blinda av det, men heldigvis flytta jeg aldri inn til han. Anonymkode: 8d11b...95f Men da er det ikke noe problem. Gi slipp og la han gå til neste dame. Høres ut som følelsene ikke er så sterke lengre nå, så da er det kanskje best å gi slipp. 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #11 Skrevet 20. mai 2023 Alle fortjener respekt. Og du respekterer ikke han når du snakker så stygt om han. Om du ikke elsker han, og ikke en gang LIKER han, så slå opp så dere begge kan lete videre etter noen som elsker og respekterer dere. Anonymkode: a5ecc...b06 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #12 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Gjør han en tjeneste, finn det noen andre, han fortjener bedre enn deg Anonymkode: ba87f...e41 Sikkert 😆 Anonymkode: 701f4...824 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #13 Skrevet 20. mai 2023 Hva vil du med dette innlegget, utenom å rakke ned på kjæresten din, og det på en særdeles nedrig måte. Du bør gjøre det slutt, så han har mulighet til å finne seg en dame som vil sette pris på ham. Du fortjener ham ikke. Anonymkode: 3ad22...923
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #14 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva vil du med dette innlegget, utenom å rakke ned på kjæresten din tolker det om en del av en begynnende løsrivelsesprosess. Dessuten vil hun vel måtte gå noen runder med seg selv for å finne ut av hvorfor hun holdt på en forhold som dette Anonymkode: 08fc8...393 3 1
Virrevirrevapp Skrevet 20. mai 2023 #15 Skrevet 20. mai 2023 Det høres ikke ut som du liker eller respekterer ham, så da kan du jo tenkte ut ei løsning på det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #16 Skrevet 20. mai 2023 Dere som syter over hvor slem TS er som kaller mannen stygg, dere fikk med dere delen om at han også er manipulerende og deler intime detaljer om andre…? Om det stemmer så er det ikke vits i å synes synd på mannen fordi TS kaller ham stygg på anonyme kvinneguiden. Herregud. TS, lykke til med å gå fra ham Anonymkode: 6c132...558 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #17 Skrevet 20. mai 2023 Hvordan klarer du å ha sex?? Hva tenner deg? Anonymkode: 88b02...469
Eva-Lena Skrevet 20. mai 2023 #19 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er sammen med en mann, en rett og slett stygg mann rent utseendemessig; overvektig, stor stygg nedovermunn, kuppelrygg og tykke briller. Han har god lønn og tjener nok av penger, men sløser bort hver en krone, og har stor gjeld. Lever og ånder for materielle ting som alt innenfor duppeditter, båt og bil. Han har hus med fin beliggenhet, men akk så stygt og ikke oppusset. Mannen er stor på seg selv, tror han er verdensmester og vralter rundt som kongen på haugen. Og det verste er at venninnene mine reagerer på at jeg er sammen med han fordi han er så stygg både å se på og være i nærheten av. Det er flaut. Jeg trodde jeg elsket han, men jeg skjemmes over å være sammen med han. Han er jo egentlig ikke fin på noen måter. God i senga, så lenge jeg slipper å kysse med han, og det går for det meste i doggystyle fordi jeg orker ikke øyenkontakt med han fordi han er så lite pen. Men dette tror han ikke selv, det er bare så rart! Han er en type som er skråsikker og dunker seg selv på brystet som den som kan og vet best. Han er manipulerende og prater stygt om alle, både om familie og kameratene sine. Og jeg vet intime detaljer om damer han har vært sammen med, som ville ha grått over å høre det han har fortalt. Men han har garantert fortalt like mye stygt om meg. Jeg fatter ikke hva som feiler meg, men ved å skrive dette forstår jeg at jeg er den som er problemet her og må avslutte dette syke forholdet. Av og til lønner det seg å åpne øya. Anonymkode: 8d11b...95f Hvorfor går du ikke fra han da? Hvis han er så stygg som du sier, hva tenner deg ved han?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #20 Skrevet 20. mai 2023 Mener du TS at mannen kidnappet deg siden du er der enda ? Anonymkode: 82fdd...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå