AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Som overskriften sier, kunne du levd k et sexløst forhold? Eller sex 1- 2 ganger i året. Sover på hvert vårt soverom. Ellers er ting veldig bra. Han er min beste venn, og jeg elsker han. Livet er behagelig, men ikke noe lidenskap.. han kysser meg, og jeg kan ligge inntil han på sofaen. Men aldri noe seksuelt. Jeg er så i tvil hva jeg skal gjøre. Er dette egentlig nok? Bare at jeg har tenkt meg usikker? Anonymkode: 0bb7e...7c7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Før var jeg veldig glad i sex, nå har det gått helt over så jeg hadde kunnet leve et meget godt liv med en mann uten å ha sex…. og det er vel derfor jeg er alene.😂 Anonymkode: 2ddf6...031 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Som overskriften sier, kunne du levd k et sexløst forhold? Eller sex 1- 2 ganger i året. Sover på hvert vårt soverom. Anonymkode: 0bb7e...7c7 Ja. Uten det minste problem. Men nå er ikke sex viktig for meg. Hadde det vært viktig, så hadde jeg jo ikke giddet å leve i et forhold uten sex. Separate soverom er et absolutt must for meg, uavhengig av hvor ofte vi hadde hatt sex. Tiden med delt seng/soverom er over. Når man først oppdager gleden og fordelen med god søvnkvalitet, så er det ingen vei tilbake. Anonymkode: 69302...ddd 1
Anonym-09 Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Ja hadde klart det ja. Er glad i sex. Men det definerer ikke forholdet.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 For meg hadde det vært som ett vennskap, det spiller ingen rolle hvor bra dama er, hvis sexen er borte, så er forholdet også borte. Sex for meg er en veldig sterk måte å vise kjærlighet til hverandre, så skulle dama plutselig ikke ha lyst på sex lenger, så hadde jeg rett og slett ikke følt meg elsket, og ville sett etter det ett annet sted Men det er åpenbart mange som klarer seg fint med lite sex, så det rette spørmålet her er hvor viktig det er for deg Anonymkode: ff919...724 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. Uten det minste problem. Men nå er ikke sex viktig for meg. Hadde det vært viktig, så hadde jeg jo ikke giddet å leve i et forhold uten sex. Separate soverom er et absolutt must for meg, uavhengig av hvor ofte vi hadde hatt sex. Tiden med delt seng/soverom er over. Når man først oppdager gleden og fordelen med god søvnkvalitet, så er det ingen vei tilbake. Anonymkode: 69302...ddd Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere sovet på hvert deres rom? Anonymkode: 0bb7e...7c7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg hadde det vært som ett vennskap, det spiller ingen rolle hvor bra dama er, hvis sexen er borte, så er forholdet også borte. Sex for meg er en veldig sterk måte å vise kjærlighet til hverandre, så skulle dama plutselig ikke ha lyst på sex lenger, så hadde jeg rett og slett ikke følt meg elsket, og ville sett etter det ett annet sted Men det er åpenbart mange som klarer seg fint med lite sex, så det rette spørmålet her er hvor viktig det er for deg Anonymkode: ff919...724 Er litt som deg, jeg føler meg ikke tiltrekkende/ elsket av han på samme måten lenger. Det er jo egentlig viktig for meg, men så vil jeg jo ikke kaste bort en flott mann bare på grunn av det. Men så føler jeg liksom ikke vi deler et ordentlig forhold som det nå heller. Hvertfall siden vi ikke sover sammen. Anonymkode: 0bb7e...7c7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #11 Skrevet 20. mai 2023 Nei, regelmessig sex er jo en av de få fordelene med å ta en mann inn i huset. Anonymkode: c14ef...5d8 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #12 Skrevet 20. mai 2023 Absolutt ikke. Fri tilgang til sex er eneste grunn til å være i et forhold. Anonymkode: 125a9...11a 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #13 Skrevet 20. mai 2023 Det høres jo ypperlig ut!! Man er jo ikke i et forhold for å ha sex uansett. Så at man da bor med noen som er kul, og en god kompis og da håndterer alt av logistikk på en god måte og samtidig bidrar økonomisk så høres det helt supert ut. Massevis av andre mennesker man kan ha sex med. Anonymkode: f6fa3...4ae
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #14 Skrevet 20. mai 2023 Nei, og det vet jeg da jeg har prøvd. Ble helt ødelagt av det, aldri igjen. Følte meg som en spedalsk, og selvfølelsen ble fullstendig borte. Mye bedre å ha null sex fordi man er singel enn i et forhold. Anonymkode: d05d5...40d 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #15 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, og det vet jeg da jeg har prøvd. Ble helt ødelagt av det, aldri igjen. Følte meg som en spedalsk, og selvfølelsen ble fullstendig borte. Mye bedre å ha null sex fordi man er singel enn i et forhold. Anonymkode: d05d5...40d Gikk du på grunn av det? Eller var det andre ting og? Anonymkode: 0bb7e...7c7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #16 Skrevet 20. mai 2023 gretchenlowell skrev (37 minutter siden): Uten tvil! Det hadde vært magisk! Hvorfor sier du det? Anonymkode: 0bb7e...7c7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #17 Skrevet 20. mai 2023 Så lenge begge er friske, så ønsker jeg sex i forholdet. Overlever noen uker uten om det er noe spesielt. Om den ene pga sykdom mister "funksjonaliteten" så hadde jeg overlevd med å tilfredsstille meg selv så lenge vi elsker hverandre og viser det med nærhet og omsorg. Anonymkode: c9759...4ca
Trolltunge Skrevet 20. mai 2023 #18 Skrevet 20. mai 2023 I utgangspunktet nei, men jeg håper jeg er sterk nok til å tåle det dersom min kjære får en sykdom eller annet som gjør sex umulig/vanskelig. Det hadde jeg krevd av meg selv, og håper at det hadde vært levelig også.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #19 Skrevet 20. mai 2023 Trolltunge skrev (19 minutter siden): I utgangspunktet nei, men jeg håper jeg er sterk nok til å tåle det dersom min kjære får en sykdom eller annet som gjør sex umulig/vanskelig. Det hadde jeg krevd av meg selv, og håper at det hadde vært levelig også. Det hadde selvfølgelig vært annerledes om det hadde vært på grunn av sykdom. Det kunne jeg levd med. Men han er frisk, jeg er frisk. Det virker som han bare ikke har noen interesse for seksuelle ting. Eller så er han ikke seksuelt tiltrukket av meg. Vet ikke hva som er verst.. Anonymkode: 0bb7e...7c7 2
Trolltunge Skrevet 20. mai 2023 #20 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det hadde selvfølgelig vært annerledes om det hadde vært på grunn av sykdom. Det kunne jeg levd med. Men han er frisk, jeg er frisk. Det virker som han bare ikke har noen interesse for seksuelle ting. Eller så er han ikke seksuelt tiltrukket av meg. Vet ikke hva som er verst.. Anonymkode: 0bb7e...7c7 Ja annerledes det, og nei det kunne jeg nok ikke levd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå