Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi la det norske folk dø ut? Jeg oppfordrer oss til å ta vare på hverandre, tro på hverandre og vær rause med hverandre. Dessuten slutte å være frekke og utålmodige, særlig i trafikken. 

🖤

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har trafikken med dette å gjøre? 

• Liker 2
Skrevet
Vixella skrev (Akkurat nå):

Hva har trafikken med dette å gjøre? 

Trafikkulykker 

• Liker 1
Skrevet
Just now, supermenneske said:

Trafikkulykker 

Slet med å se sammenhengen mellom det og frekkhet, men ok.

• Liker 2
Skrevet
Vixella skrev (2 minutter siden):

Slet med å se sammenhengen mellom det og frekkhet, men ok.

Man blir stressa og kjører fortere når andre legger seg helt bak din bil eller tuter når du ikke kjører ut av krysset for nok 

• Liker 1
Skrevet
On 5/20/2023 at 1:35 PM, supermenneske said:

Skal vi la det norske folk dø ut? Jeg oppfordrer oss til å ta vare på hverandre, tro på hverandre og vær rause med hverandre. Dessuten slutte å være frekke og utålmodige, særlig i trafikken. 

🖤

Alt dette skjer i det åndelige om man vet det eller ei. Man skal ikke være en sinke i trafikken, for da bryter man trafikkloven. Husk det.

Skrevet
On 5/20/2023 at 1:40 PM, supermenneske said:

Man blir stressa og kjører fortere når andre legger seg helt bak din bil eller tuter når du ikke kjører ut av krysset for nok 

Kjører bak trege bilister omtrent hver dag, og kan si at du er ikke en av dem hvis du gasser opp. De fleste vet ikke at jeg er bak dem, eller har et meget stort ego som tror de kan styre andre sin tid ved å kjøre under fartsgrense.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...