Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Babyen min er snart 3 mnd å jeg kan ikke gjøre noe uten han, noe som er utrolig vanskelig siden jeg er alene også. Han vil være i armene mine hele tiden, han må også være i bevegelse meste parten av tiden for å roe seg. Når vi skal sove så bruker han meg som smokk å våkner mange ganger i løpet av natta. Han tar ingen smokk, har prøvd veldig mange forskjellige. Har prøvd å svøpe også, men det går heller ikke. Han SKAL ligge helt inntil meg hele tiden. Det er veldig koselig, men jeg blir sliten.. hvis han sovner i armene mine å jeg prøver å legge han ned så våkner han å jeg må ta han opp igjen. Det som fungerer av og til er å legge han i bilstolen for å så vugge han i den. Det skal sies at han har melkeprotein allergi så han har hatt en del problemer med magen, jeg vet ikke om dette har noe sammenheng, men jeg trenger seriøst tips til hva jeg kan gjøre?

har dere opplevd lignende? Hva kan jeg gjøre? Trenger alle tips jeg kan få..

Endret av Idaaaa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt vanlig. Jeg har hatt tre sånne. Det går over! Bruk mye bæretøy og smør deg med tålmodighet. Straks er de store og på vei ut i verden! 

• Liker 1
Skrevet

Som sagt over her, helt vanlig. Alle mine har vært sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Min var sånn, bæretøy var redningen min!!! Og tålmodighet 🙈

Anonymkode: f6638...607

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd en slags vugge?

Anonymkode: 03763...3b8

AnonymBruker
Skrevet

Bæresjal😊 så får du armene fri. 

Baby kommer fra inne i magen din, der var det varmt, trygt og fint. Det er en stor overgang å være i denne store kalde verden, og babyer trenger trygghet og varme.

Det blir ikke sånn i 18 år altså😅 Det er kun for en kort periode.. 

Anonymkode: 44643...268

AnonymBruker
Skrevet

Får han helt melkefri kost nå da? Om han har hatt mye vondt er det ikke rart han er klengete iallfall. 

Min var også sånn, men det er bedre nå (han er fem mnd). Bærer mye i sjal/sele, han sover alle duppene sine der, og i senga mi om natta. Har bare akseptert at det ikke er snakk om noe alenetid akkurat denne perioden i livet 💩 Ble lettere for meg da jeg til slutt bare godtok det.

Anonymkode: 06c11...4ad

AnonymBruker
Skrevet
Juleeees skrev (7 timer siden):

Dette er helt vanlig. Jeg har hatt tre sånne. Det går over! Bruk mye bæretøy og smør deg med tålmodighet. Straks er de store og på vei ut i verden! 

Samme her. Min ble "bedre" rundt 7 mnd, da jeg begynte jobbe igjen og mannen tok perm. Er vel bare tiden som hjelper. 

Anonymkode: 8d644...f02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...