Gå til innhold

Hvilken hårfjerning-dings er best på lange kattehår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier. Har nå to stykk voksne Ragdolls og lurer på om noen har noen gode tips til ruller eller andre "verktøy" til å fjerne hår fra tekstiler? Sånn med tape funker jo, men brukes jo fort opp... 

Anonymkode: c8f34...6bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg kjøpte en sånn rulle ting du ruller frem og tilbake også samles håret i et kammer. Beste jeg har kjøpt. Kjøpte den på en sånn utlendingsbutikk for 65 kroner, men du får det sikkert på nettet også. Skal se om jeg finner link. 

Sånn teiprull er jo helt ubrukelig.. du må ta av papiret for hvert rull og det blir både dyrt og tar lang tid. Det funker på klær, men ikke møbler. 

Anonymkode: 26473...a25

AnonymBruker
Skrevet
Taluno skrev (3 timer siden):

Jeg har disse https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Accessories/klespleie/klesborste/752980/

Lindex har de også :)

Men så kommer det an på tekstilene. Noen ganger synes jeg det kun er lim-ruller som fjerner hår best!

Takk for tips! 

Joda, de fjerner jo hårene, men må jo bruke en hel refill hvis jeg skal gå over sofaen 😅 På klær er det kjekt å ha. 

Anonymkode: c8f34...6bd

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt et sett med ekstra munnstykker til støvsugeren, bl.a. ett for fjerning av dyrehår.

Hvis jeg ikke gidder å støvsuge, bruker jeg en vanlig oppvaskhanske. Har prøvd forskjellige hårfjerningsdingser som virker, men en helt ordinær oppvaskhanske funker like bra. 

Anonymkode: e7d66...cfc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Taluno skrev (23 timer siden):

Jeg har disse https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Accessories/klespleie/klesborste/752980/

Lindex har de også :)

Men så kommer det an på tekstilene. Noen ganger synes jeg det kun er lim-ruller som fjerner hår best!

Jeg som skrev over her. Akkurat denne kjøpte jeg først, men det er slitsomt fordi man må dra av hårene hele tiden. Med den i rulleversjon så slipper man å ta av hår og man kan fjerne hårene fullstendig fra hele møbelet uten å måtte fjerne hår for hvert tredje drag liksom, men den du viser til fungerer veldig fint imellom sprekkene på møblene der rulleversjonen ikke kommer til ;) så jeg bruker begge 

Anonymkode: 26473...a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...