Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har for tiden fødsels permisjon, og skal ha det i 5-6 mnd til. Men, planen er å begynne å søke jobber nå. I første omgang tenkte jeg å ringe jobber jeg har veldig lyst på. Og rett og slett spørre om det er noe "vits" å søke, siden det er noen mnd til jeg kan begynne. Er det dumt?

I media så virker det som om "Norge AS" for tiden går bra, og det er forventet det vil gå bra også til neste år, og da bør jo det vises på jobbmarkedet. Men...jeg vet ikke... er litt skeptisk jeg da. Hadde vært fantastisk om jeg hadde fått en "ok", fast jobb når jeg er ferdig med permisjonen da... :sjenert:

Jobber jeg kommer til å søke innen for er innenfor markedsføring, administrasjon, personal. osv...

Men, dere som søker jobb eller er oppdatert på dette. Hvordan er det der ute nå?

Og siden jeg kommer til å ha en 1 åring (forhåpentligvis i bhg), vil det kanskje komme noen kommentarer på det på inervju. Noen som har noen erfaringer her å komme med, hvordan det er som små barns mor å søke jobb? Har jo samboer, men vet ikke om de vil skjønne at også pappaen kan hente og bringe. Uansett, så vil det jo være større sjanse for mer fravær enn en uten barn.

Endret av L@dy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan markedet er for tiden, men jeg synes du skal begynne å søke alt nå. Send gjerne ut noen generelle søknader også. Det tar gjerne litt tid for en bedrift å finne den rette søkeren, den som er i stillingen fra før skal gjerne ha oppsigelsestid, den som velges som ny ansatt skal gjerne ha oppsigelsestid...da flyr månedene. ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...