AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Jeg satt i timen og malte og tegna, så kommer en jente bort og sier "Du tegna det?" Så sier jeg ja, også sier hun "Den ble bra!" Jeg sier takk også sier hun "Vil du se mine tegninger?" Jeg sier ja også sier hun "De er hjemme da, kan sende deg bildet når jeg kommer hjem, hva er telefonnummeret ditt?" Jeg gir henne tlf nr mitt, vi snakka en del, men hun flørter ikke, fikk også sett tegningen, men samtalen fortsetter. Sjekka hun meg opp eller ville hun bare vise tegningen sin? Anonymkode: 00a21...c61
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Djeez. Slå på mottakeren din gutt, eller rett ut antennene. Anonymkode: c49da...e99
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Hun har lyst til å bli kjent med deg. Det er et stort kompliment! Vis interesse tilbake. Er kanskje ikke forelsket enda, men dette gir et godt grunnlag for at det kan skje 😍 Anonymkode: a6df9...9bc
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hun har lyst til å bli kjent med deg. Det er et stort kompliment! Vis interesse tilbake. Er kanskje ikke forelsket enda, men dette gir et godt grunnlag for at det kan skje 😍 Anonymkode: a6df9...9bc Altså det kan også være at hun bare ville vise tegningen, men jeg er usikker, hvorfor til meg akkurat? Hun skriver fortsatt til meg etter hun har vist tegningen også så, men jeg følte at hun skrev daglig i 3 dager og ga mye oppmerksomhet, nå skriver hun bare til meg på kvelden. Anonymkode: 00a21...c61
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Skrevet 20. mai 2023 Hæ? For meg høres det ut som en som vil være venn med deg fordi dere har tegning som felles interesse. Du kan jo spørre hun rett ut om du føler du får blandede signaler "Jeg lurer på en ting, ønsker du å bli venn eller tar du kontakt for å flørte? Jeg har ikke så mye erfaring så vil heller spørre rett ut enn at vi misforstår hverandre :)" Anonymkode: 5a8f0...377
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hæ? For meg høres det ut som en som vil være venn med deg fordi dere har tegning som felles interesse. Du kan jo spørre hun rett ut om du føler du får blandede signaler "Jeg lurer på en ting, ønsker du å bli venn eller tar du kontakt for å flørte? Jeg har ikke så mye erfaring så vil heller spørre rett ut enn at vi misforstår hverandre :)" Anonymkode: 5a8f0...377 Skrev det og hun svarte " Det er litt komplisert" hva betyr det? Anonymkode: 00a21...c61
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Skrev det og hun svarte " Det er litt komplisert" hva betyr det? Anonymkode: 00a21...c61 Det ville jeg spurt henne om "Hva mener du med det? Det var et enkelt spørsmål" og hvis hun ikke vil svare tydelig så hadde jeg bare droppet hele henne. Anonymkode: 5a8f0...377
Iselinberg Skrevet 20. mai 2023 #9 Skrevet 20. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg satt i timen og malte og tegna, så kommer en jente bort og sier "Du tegna det?" Så sier jeg ja, også sier hun "Den ble bra!" Jeg sier takk også sier hun "Vil du se mine tegninger?" Jeg sier ja også sier hun "De er hjemme da, kan sende deg bildet når jeg kommer hjem, hva er telefonnummeret ditt?" Jeg gir henne tlf nr mitt, vi snakka en del, men hun flørter ikke, fikk også sett tegningen, men samtalen fortsetter. Sjekka hun meg opp eller ville hun bare vise tegningen sin? Anonymkode: 00a21...c61 Vanskelig å si. kan jo hende hun har et godt øye for deg Endret 20. mai 2023 av Iselinberg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå