Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Se tittel. Det er vel vanlig å starte en slik tråd med å si hva sitt eget forhold er først? 2 1
Gjest Belinda B Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er vel vanlig å starte en slik tråd med å si hva sitt eget forhold er først? Jeg har ikke naboer - det vet du jo. 😉
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Jeg har naboer, men holder meg langt unna de. Værste er innpåslitende naboer. Et simpelt "hei» er alt de får av meg. Anonymkode: bdd08...af6 3 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 (endret) Belinda B skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke naboer - det vet du jo. 😉 Ja, jeg vet det, men du har jo naboer uansett hvordan det er. Jeg liker å holde meg på litt avstand. Er ikke en slik som går på dørene og skal ha formiddagsprat med damene eller låne en kopp sukker til kaka...for jeg syns at mange mennesker (som en ikke har valgt selv) tett på hverandre kan bli altfor tett og for mye skravling på en negativ måte. Eldre/gamle enslige damer i flertall er ingen god kombinasjon etter min erfaring. Alt etter som hvem naboene er selvsagt. Jeg safer, kan man si. Normalt hyggelig og behjelpelig i forbifarten og det får holde. Endret 20. mai 2023 av Hoppetaujenta 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Skrevet 20. mai 2023 Sier hei til alle, snakker litt med noen av dem innimellom. Har en eldre dame i blokka jeg besøker med ujevne mellomrom fordi jeg var at hun er ensom. Anonymkode: aca18...5d8 4
Frida Skrevet 20. mai 2023 #7 Skrevet 20. mai 2023 Er på hils med alle naboene, nærmeste slår vi av en prat med over gjerdet om det passer seg sånn. Har aldri hatt innpåslitne naboer heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Skrevet 20. mai 2023 Ganske dårlig. Hadde vært fint å ha naboer som er bare "hei" og "ha det", men dessverre har jeg mannlige naboer som prøvde seg på meg, fikk nei og så ble det et helvete etterpå, med baksnakking, trusler og trakassering. Anonymkode: d996c...185 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #9 Skrevet 20. mai 2023 Er ofte innom nabodama på 89. Hun er lun og fin å snakke med. Har 1-2 barnefamilie-venner som barna leker med. Er på overfladisk-skravle-nivå med mange flere. Kan ta et-par pils med noen av de som er ute til samme tid på sommeren. Anonymkode: 13f52...69a 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #10 Skrevet 20. mai 2023 Det er ca 20 leiligheter i min gang, og jeg er på hils og kan slå av en kort prat med tre av dem som bor der. Mye studenter og utleie så en del gjennomtrekk. Anonymkode: 3c9be...caf
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #11 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har naboer, men holder meg langt unna de. Værste er innpåslitende naboer. Et simpelt "hei» er alt de får av meg. Anonymkode: bdd08...af6 Samme her! Og så har jeg en ekstremt nysgjerrig nabo, har for gardinene 24/7 på grunn av henne. Hun gjør ikke annet enn å sitte å se inn til andre, eller gå turer og følge nøøøye med, for å så stå og kritisere hvordan andre gjør ditt og datt🤦🏼♀️ Anonymkode: f68ad...bae
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #12 Skrevet 20. mai 2023 Kjempe bra. Bor i blokk og det er 8 leiligheter i vår Oppgang. Vi som bor her er mellom 20-60 år. Vi har felles messenger gruppechat og alle er med der. Vi skriver alltid inn der hvis det er noe. Spør hverandre om det er ok med en fest og når vi skal være stille etc. Spør også hverandre om hjelp hvis vi har kjøpt noe tungt og trenger bærehjelp, hvis noen er syke og trenger handlehjelp, om noen er hjemme å kan ta inn pakker som blir levert, blomstervanning og ta inn post hvis noen skal på ferie, tilbyr å låne bort parkeringsplasser hvis noen skal reise bort osv.. Anonymkode: 0718b...9a5 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #13 Skrevet 20. mai 2023 Helt jævlig. Flytter derfor. Anonymkode: 03c72...d84
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 Noen naboer snakker jeg mye med. 2 stk unngår jeg. De er så nysgjerrige Anonymkode: fb01c...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå