Gå til innhold

Hvordan er deres forhold til naboene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Belinda B skrev (Akkurat nå):

Se tittel.

Det er vel vanlig å starte en slik tråd med å si hva sitt eget forhold er først? ;) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Belinda B
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det er vel vanlig å starte en slik tråd med å si hva sitt eget forhold er først? ;) 

Jeg har ikke naboer - det vet du jo. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har naboer, men holder meg langt unna de. Værste er innpåslitende naboer. Et simpelt "hei» er alt de får av meg.

Anonymkode: bdd08...af6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Belinda B skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke naboer - det vet du jo. 😉

Ja, jeg vet det, men du har jo naboer uansett hvordan det er. ;)  Jeg liker å holde meg på litt avstand. Er ikke en slik som går på dørene og skal ha formiddagsprat med damene eller låne en kopp sukker til kaka...for jeg syns at mange mennesker (som en ikke har valgt selv) tett på hverandre kan bli altfor tett og for mye skravling på en negativ måte. Eldre/gamle enslige damer i flertall er ingen god kombinasjon etter min erfaring. Alt etter som hvem naboene er selvsagt. Jeg safer, kan man si. Normalt hyggelig og behjelpelig i forbifarten og det får holde. :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier hei til alle, snakker litt med noen av dem innimellom. Har en eldre dame i blokka jeg besøker med ujevne mellomrom fordi jeg var at hun er ensom.

Anonymkode: aca18...5d8

• Hjerte 4
Skrevet

Er på hils med alle naboene, nærmeste slår vi av en prat med over gjerdet om det passer seg sånn. Har aldri hatt innpåslitne naboer heldigvis. 

AnonymBruker
Skrevet

Ganske dårlig. Hadde vært fint å ha naboer som er bare "hei" og "ha det", men dessverre har jeg mannlige naboer som prøvde seg på meg, fikk nei og så ble det et helvete etterpå, med baksnakking, trusler og trakassering. 

Anonymkode: d996c...185

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ofte innom nabodama på 89. Hun er lun og fin å snakke med. Har 1-2 barnefamilie-venner som barna leker med. Er på overfladisk-skravle-nivå med mange flere. Kan ta et-par pils med noen av de som er ute til samme tid på sommeren.

Anonymkode: 13f52...69a

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ca 20 leiligheter i min gang, og jeg er på hils og kan slå av en kort prat med tre av dem som bor der. Mye studenter og utleie så en del gjennomtrekk.

Anonymkode: 3c9be...caf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har naboer, men holder meg langt unna de. Værste er innpåslitende naboer. Et simpelt "hei» er alt de får av meg.

Anonymkode: bdd08...af6

Samme her!

Og så har jeg en ekstremt nysgjerrig nabo, har for gardinene 24/7 på grunn av henne. Hun gjør ikke annet enn å sitte å se inn til andre, eller gå turer og følge nøøøye med, for å så stå og kritisere hvordan andre gjør ditt og datt🤦🏼‍♀️

Anonymkode: f68ad...bae

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe bra. Bor i blokk og det er 8 leiligheter i vår Oppgang. Vi som bor her er mellom 20-60 år. Vi har felles messenger gruppechat og alle er med der. Vi skriver alltid inn der hvis det er noe. Spør hverandre om det er ok med en fest og når vi skal være stille etc. Spør også hverandre om hjelp hvis vi har kjøpt noe tungt og trenger bærehjelp, hvis noen er syke og trenger handlehjelp, om noen er hjemme å kan ta inn pakker som blir levert, blomstervanning og ta inn post hvis noen skal på ferie, tilbyr å låne bort parkeringsplasser hvis noen skal reise bort osv..

Anonymkode: 0718b...9a5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt jævlig. Flytter derfor.

Anonymkode: 03c72...d84

AnonymBruker
Skrevet

Noen naboer snakker jeg mye med. 2 stk unngår jeg. De er så nysgjerrige 

Anonymkode: fb01c...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...