AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Mtp konkurranse på pris blandt annet. Eller noen steder man får «mer bil for pengene»? Er det noen bedre/dårligere steder/landsteder? Feks oslo er det sikkert mest konkurranse, men kjører på saltet vei hele vinteren. Så litt skeptisk til oslo. Anonymkode: 04fea...080
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Bærum. For da kommer folk til å tro du er fra fiffen når de ser på skiltene dine. Anonymkode: 5090e...e58
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bærum. For da kommer folk til å tro du er fra fiffen når de ser på skiltene dine. Anonymkode: 5090e...e58 Bare oslo/bærum folk som vet/er opptatt av dette. Resten av landet driter i hvilket skilt du har. Anonymkode: 04fea...080
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Røros og andre steder der det ikke saltes kan man finne bra biler. Anonymkode: 04695...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Røros og andre steder der det ikke saltes kan man finne bra biler. Anonymkode: 04695...cc5 Det er utrolig hvor mange biler som liksom har vært eid av "en pensjonert urmaker på Tynset" eller liknende; underforstått en pirkete og forsiktig person på et sted med tørt innlandsklima og minimalt med veilsalting. Når det er sagt kjenner jeg overraskende mange her på Østlandet som har reist nordover i landet for å kjøpe bil. Hvor langt nord har variert, men bekjente har biler fra både Finnmark og langt nord i Nordland. På den annen side har jeg lest artikler om at prisfallet er størst på Sørlandet. Det er mulig det varierer over tid, og også med biltype. Jeg ville rett og slett tatt for meg finn.no, og sammenliknet prisene på ellers like biler. Anonymkode: 79640...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå