AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Del Skrevet 20. mai 2023 Til dere som ikke fikk noen egg på frys. Når kontaktet klinikkene dere? Anonymkode: b22d7...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Del Skrevet 20. mai 2023 Egg til innsett/frys da vi kom for innsett. De ringte ikke om det som røk med, eller var av dårlig kvalitet, underveis. Jeg tror ikke de forstyrrer eller sjekker mellom befruktning, og en times tid før innsett. Har to ganger blitt ringt opp i det jeg skal til å sette meg i bilen til klinikken med beskjed om at absolutt alt var dødt. Det har vært den vondeste følelsen, etter uker med hormoner, og alt håpet du har akkurat den dagen. Anonymkode: 3a956...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Del Skrevet 20. mai 2023 Hos St. Olavs spurte de når jeg reiste inn (må fly) for å sjekke om det evt. kunne rekke å gi beskjed på morgenen for dag for avtalt innsett. Anonymkode: 851d0...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Del Skrevet 20. mai 2023 De ringte samme dag de ikke utviklet seg mer. Anonymkode: 43bc3...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå