AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Jeg satt i timen og malte og tegna, så kommer en jente bort og sier "Du tegna det?" Så sier jeg ja, også sier hun "Den ble bra!" Jeg sier takk også sier hun "Vil du se mine tegninger?" Jeg sier ja også sier hun "De er hjemme da, kan sende deg bildet når jeg kommer hjem, hva er telefonnummeret ditt?" Jeg gir henne tlf nr mitt, vi snakka en del, men hun flørter ikke, fikk også sett tegningen, men samtalen fortsetter. Sjekka hun meg opp eller ville hun bare vise tegningen sin? Anonymkode: 90af7...009
Miaiai Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Mulig, ville vel ikke gått så langt om jeg ikke virket litt interessert. Er det en du kunne bli for og sjekke om det hadde vært noe mere, så bli rundt for og se. Har du absolutt ikke noe interesse av det, var klar og tydelig eller trekk deg bort. Holder da med en god tone i klasserommet/tegnekurset.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 Miaiai skrev (5 minutter siden): Mulig, ville vel ikke gått så langt om jeg ikke virket litt interessert. Er det en du kunne bli for og sjekke om det hadde vært noe mere, så bli rundt for og se. Har du absolutt ikke noe interesse av det, var klar og tydelig eller trekk deg bort. Holder da med en god tone i klasserommet/tegnekurset. Jeg er veldig interessert i henne, hun virker hyggelig og er super pen! Men jeg er redd for å ødelegge ting, eller hva hvis hun ikke vil det samme som meg? Anonymkode: 90af7...009 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Skrevet 20. mai 2023 Kommer an på tegningene deres og interessen for tegning. Hvis de er dårlige/dere egentlig ikke er kjempeinteressert i tegning vil jeg tro hun er interessert i deg. Anonymkode: 013e0...438
Miaiai Skrevet 20. mai 2023 #7 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig interessert i henne, hun virker hyggelig og er super pen! Men jeg er redd for å ødelegge ting, eller hva hvis hun ikke vil det samme som meg? Anonymkode: 90af7...009 Dem som ikke våger intet vinner, da ville jeg være litt på selv. Spør om dere skal finne på noe, kino en kaffe hva som helst
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Skrevet 20. mai 2023 Miaiai skrev (Akkurat nå): Dem som ikke våger intet vinner, da ville jeg være litt på selv. Spør om dere skal finne på noe, kino en kaffe hva som helst Har spurt allerede hun sa "jaa" og 25 minutter senere skriver hun "kan ikke henge sammen på torsdag lilkevel" fant også ut at vi bare bor 15 minutter unna hverandre. Anonymkode: 90af7...009
Miaiai Skrevet 20. mai 2023 #9 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har spurt allerede hun sa "jaa" og 25 minutter senere skriver hun "kan ikke henge sammen på torsdag lilkevel" fant også ut at vi bare bor 15 minutter unna hverandre. Anonymkode: 90af7...009 Da prøver du igjen seinere. Kan jo være en grunn, men avlyser hun gang på gang, så vet du. Og da ville jeg heller trekt meg unna og gått vidre. Finnes en der ute for deg. Selv har jeg jo både blitt avist eller så har det vært klaff. Angrer jo ikke uansett, for da har jeg fått klarhet i ting jeg lurer på.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #10 Skrevet 20. mai 2023 Miaiai skrev (Akkurat nå): Da prøver du igjen seinere. Kan jo være en grunn, men avlyser hun gang på gang, så vet du. Og da ville jeg heller trekt meg unna og gått vidre. Finnes en der ute for deg. Selv har jeg jo både blitt avist eller så har det vært klaff. Angrer jo ikke uansett, for da har jeg fått klarhet i ting jeg lurer på. Men utifra det jeg skrev virker hun interessert i meg? Fordi hun hadde vel ikke spurt om nummeret mitt om hun synes jeg var stygg? Og når jeg sa "du er flink til å tegne" skrev hun "Du er flinkere 😏' men når hun kommer på skolen Slevik vi har snakka i hele dag så si, er det ingen øyekontakt eller at hun prøver å snakke med meg på skolen. Anonymkode: 90af7...009
Miaiai Skrevet 20. mai 2023 #11 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men utifra det jeg skrev virker hun interessert i meg? Fordi hun hadde vel ikke spurt om nummeret mitt om hun synes jeg var stygg? Og når jeg sa "du er flink til å tegne" skrev hun "Du er flinkere 😏' men når hun kommer på skolen Slevik vi har snakka i hele dag så si, er det ingen øyekontakt eller at hun prøver å snakke med meg på skolen. Anonymkode: 90af7...009 Kan jo ikke svare for henne, men jeg hadde aldri gjort sånn med mindre jeg var litt intresert i den personen jeg ville både ha nummeret til og ba meg hjem til seg. Så jeg ville tolket det sånn. Be hun ut engang til, avlyser hun gang på gang så vet du i det minste. Og da ville jeg bare gått vidre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå