AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Hei dere. Hunden min tisset på seg i søvne i går, aldri gjort før. I dag har han gått rundt å spist gress og har hørt rumling i magen. Han virker slapp og tiltaksløs. Fått procolin. Kan dette være urinveisinfeksjon eller bare at han er dårlig i magen? Burde jeg ringe veterinærvakt på en lørdag? eller kan dette vente til mandag? Anonymkode: f8615...f48
Troyamin Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Dersom hunden har nedsatt allmenntilstand, ville jeg ringt veterinærvakten, firstvetvet e.l. og fått råd derfra. Det er ikke sikkert at du må akutt inn. Du bør uansett sjekke om tannkjøttet er klart rosa og ta temperaturen på hunden jevnlig fram til mandag, dersom du velger å vente med å kontakte veterinæren.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 Troyamin skrev (21 minutter siden): Dersom hunden har nedsatt allmenntilstand, ville jeg ringt veterinærvakten, firstvetvet e.l. og fått råd derfra. Det er ikke sikkert at du må akutt inn. Du bør uansett sjekke om tannkjøttet er klart rosa og ta temperaturen på hunden jevnlig fram til mandag, dersom du velger å vente med å kontakte veterinæren. Takk for svar. Har tilgang til firstvet gjennom forsikringen. Kan ta en prat med de. Takk for tips. Anonymkode: f8615...f48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå