Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere i nye forhold . Hva tenker dere om dette? 
Altså single bilder av eks i bikini på face når  man er på vei inn i noe nytt ? 

Snakker  ikke om familiebilder med barn. Men kun enkelt bilder av eks . 

Anonymkode: f2cb0...28a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at her har jeg å gjøre med en som ikke er så opptatt av sosiale medier (lengre)🤔

Selv er jeg godt gift på tiende året, men mener å huske at jeg fortsatt er singel på facebook. 

Anonymkode: 25f76...e36

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker at her har jeg å gjøre med en som ikke er så opptatt av sosiale medier (lengre)🤔

Selv er jeg godt gift på tiende året, men mener å huske at jeg fortsatt er singel på facebook. 

Anonymkode: 25f76...e36

Er selv ikke så opptatt av sosiale medier ,derfor usikker på dette . 

Men han har byttet profilbilde hver mnd etter bruddet . Og var han selv Som ønsket at vi skulle bli venner på den plattformen 😅.. 

Hun er en vakker dame som ser ut som modell . Og det har han ønsket å vise frem på mange forskjellige måter . Han innrømmer selv fasade liv her . Men at dette er et eldre kapittel.  Men her blir jeg veldig usikker . 

Anonymkode: f2cb0...28a

AnonymBruker
Skrevet

Ville snakket med han og spurt om det var mulig å ta vekk bildet siden det er historie..

Anonymkode: 2e5f1...987

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig spesielt… 

Anonymkode: b64aa...bda

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aiai her har vi å gjøre med en kvinne som føler seg truet av samboerens eks. Antageligvis ser denne eksen langt bedre ut enn hun selv ellers ville jo dette ikke vært et problem.

Anonymkode: 6a8ca...860

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg blar nedover i bildene jeg har på Facebook, så KAN det hende at det finnes et bilde av eksen. Det er ikke fordi jeg synes han er sexy og at jeg vil folk skal tro at vi er sammen. Men rett og slett fordi jeg ikke er en person som gidder å bla tilbake til 2007 for å forsikre meg om at der ikke er noe bilder på profilen min som kan plage noen at jeg har.

Så lenge bikinibildet er lagt ut mens de var sammen, og det IKKE er på profilbildet hans, så hadde jeg ikke brydd meg. Om han la ut bikinibilde av eksen nå i forrige uke mens han hadde deg på gli, så ville jeg lurt på om det feilet han noe.

Anonymkode: 61aeb...bad

• Liker 1
Skrevet

Det hadde ikke gjort meg noe, det er fortid. 
Hadde en kjæreste som hadde masse bilder av ex og familie fra ferieturer ol langt tilbake i tid. (Var sikkert noen bikinibilder der også).

Han spurte meg faktisk om jeg syntes han burde slette det, men det syntes jeg ikke. Det er jo minner så hvorfor kunne han ikke ha det der?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke syntes det var greit. Sånt rydder man opp i ved endt forhold. Hadde heller ikke ønsket at eksen hadde bikinibilder av meg på sin profil.

Anonymkode: a7546...cc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bladde faktisk igjennom noen bilder heromdagen, og fant bilder av meg og eksen, med skikkelig klissete tekst. Har vært sammen med to stykker i ettertid, det er 14 år siden vi flyttet fra hverandre... Jeg byttet profilbilder ofte.

Hvor ofte går du igjennom bildene dine å rydder?

Anonymkode: f920d...f93

AnonymBruker
Skrevet

Har en på Facebook som bytter dame hvert år. Alle damene står fortsatt der. Ringer det ingen bjeller hos disse damene? Teller 8 forskjellige damer han står i et forhold med siden 2012. 

Anonymkode: 70835...aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...