AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Har levd melke- og soyafritt siden desember da babyen min har vært mye plaget med magesmerter. Det har hjulpet, men han er fremdeles mye våken om natten med magesmerter. Sømnen min er 10 måneder. Legen anbefalte meg å kutte egg en ukes tid for å se om det hadde effekt. Til dere med barn med eggallergi: Hvilke symptomer hadde deres barn? Hvor lenge gikk dere uten egg før dere så resultater? Er sånn som med melk at det ikke er ute av kroppen før 8-12 uker? Tror ikke jeg klarer å leve så lenge uten egg, melk og soya.. Anonymkode: d9bb6...945
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har levd melke- og soyafritt siden desember da babyen min har vært mye plaget med magesmerter. Det har hjulpet, men han er fremdeles mye våken om natten med magesmerter. Sømnen min er 10 måneder. Legen anbefalte meg å kutte egg en ukes tid for å se om det hadde effekt. Til dere med barn med eggallergi: Hvilke symptomer hadde deres barn? Hvor lenge gikk dere uten egg før dere så resultater? Er sånn som med melk at det ikke er ute av kroppen før 8-12 uker? Tror ikke jeg klarer å leve så lenge uten egg, melk og soya.. Anonymkode: d9bb6...945 Det klarer du, jo. Anonymkode: 8e726...7a5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det klarer du, jo. Anonymkode: 8e726...7a5 Kan du svare meg på spørsmålene jeg stiller? Anonymkode: d9bb6...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå