AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Del Skrevet 20. mai 2023 Konfirmanten ønsker seg penger og vil helst at de blir Vippset. Dette er greit for oss som gir pengegaven,men lurer litt på hvordan man oppgir beløpet når det ikke ligger der fysisk, i kortets pengelomme? Kan jeg bare skrive summen på en liten lapp og feste der pengelommen er? Synes det vil være fint for konfirmanten å vite beløpet først når hun åpner kortet. Husker fra min egen konfirmasjon at det var spennende å ikke vite på forhånd, og greit å se hvilke pengegaver som var fra hvem. Anonymkode: b9373...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Konfirmanten ønsker seg penger og vil helst at de blir Vippset. Dette er greit for oss som gir pengegaven,men lurer litt på hvordan man oppgir beløpet når det ikke ligger der fysisk, i kortets pengelomme? Kan jeg bare skrive summen på en liten lapp og feste der pengelommen er? Synes det vil være fint for konfirmanten å vite beløpet først når hun åpner kortet. Husker fra min egen konfirmasjon at det var spennende å ikke vite på forhånd, og greit å se hvilke pengegaver som var fra hvem. Anonymkode: b9373...bb3 Du gir ett kort, vippsen viser navn og sum. Evt kan du skrive nederst i kortet #Vippset Anonymkode: 7b6f4...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 20. mai 2023 #3 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Konfirmanten ønsker seg penger og vil helst at de blir Vippset. Dette er greit for oss som gir pengegaven,men lurer litt på hvordan man oppgir beløpet når det ikke ligger der fysisk, i kortets pengelomme? Kan jeg bare skrive summen på en liten lapp og feste der pengelommen er? Synes det vil være fint for konfirmanten å vite beløpet først når hun åpner kortet. Husker fra min egen konfirmasjon at det var spennende å ikke vite på forhånd, og greit å se hvilke pengegaver som var fra hvem. Anonymkode: b9373...bb3 Jeg skrev til mitt tantebarn, en koselig hilsen så nederst. Tante har vippset en slant, ingen beløp hvor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Del Skrevet 20. mai 2023 Var i konfirmasjon nylig hvor jeg vippset penger. I pengelommen la jeg monopol-penger 😅 Anonymkode: 6b335...b37 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Del Skrevet 20. mai 2023 Min sønn fikk både kort med teksten «gave på vipps» og kun vipps. Noen skrev en melding på sms i tillegg, og noen kun vippset med en kort beskjed. Alle varianter altså 😊 Anonymkode: f8300...9f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Del Skrevet 20. mai 2023 Det står jo tydelig i Vipps hvem overføringen er fra, og beløpet. Konfirmanten får jo vite beløpet der uansett. Syns det blir unødvendig pengefokus på selve dagen og gaveåpningen om man skriver beløpet på kortet. Anonymkode: 15fe5...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det står jo tydelig i Vipps hvem overføringen er fra, og beløpet. Konfirmanten får jo vite beløpet der uansett. Syns det blir unødvendig pengefokus på selve dagen og gaveåpningen om man skriver beløpet på kortet. Anonymkode: 15fe5...7d0 Det er jo kjempemange som har vippset før konfirmanten får sjekket telefonen. Så bare fint om det står i kortet også, tenker jeg. Anonymkode: f8300...9f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var i konfirmasjon nylig hvor jeg vippset penger. I pengelommen la jeg monopol-penger 😅 Anonymkode: 6b335...b37 Smart! Anonymkode: 61f32...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #9 Del Skrevet 20. mai 2023 Du kan jo velge å sende som gave til et visst klokkeslett, så blir det ikke synlig før gaven faktisk åpnes via vipps hvor mye som blir gitt. Anonymkode: 50bce...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 20. mai 2023 #10 Del Skrevet 20. mai 2023 Fant et fint kort, skrev et dikt til konfirmantene og at kr. det og det er vippset/eller ført over til konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 20. mai 2023 #11 Del Skrevet 20. mai 2023 Har skrevet «x,- vippset» i kortet i tillegg til en hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. mai 2023 #12 Del Skrevet 20. mai 2023 Du trenger ikke kort med pengelomme. Kjøp eller lag et fint kort, finn et sitat, morsomt eller alvorlig og skriv det i kortet. Skriv i kortet hva som er vippset. Du trenger ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå