AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Kjenner ei dame som i starten av 2000-tallet satset alt på å bli undertøysmodell og glamourmodell. Tok store silikonimplantater, tok nakenbilder til blader osv. Rotet seg borti feil folk og feil mann. Masse styr. Nå kjente jeg henne ikke igjen når jeg ble ropt etter og vinket inn av henne på gata: lange tjukke dreads i en svær klump på hodet, tatoveringer overalt omtrent, null sminke osv. Instsgrammen hennes er proppfull av yogabilder, bilder av henne som drikker te, bilder av henne som viser finger'n til kamera og skriften "fuck average!". Sistnevnte er det dessuten mye av, quotes funnet på nettet som handler om å gå sine egne veier, ikke kast bort livet på å være som alle de andre osv. Bilder av hender, fingre og ben heldekte med tatoveringer med skrifta "i dont give a shit what they think about this" Alt er liksom så aggressivt..? Flott at hun har funnet seg selv og alt det der, men må ting alltid være så ekstremt? Yoga og meditasjon da tenker jeg avslapping, stillhet osv. Jeg driver med det selv i blant. Men i følge henne er man kjedelig med mindre man dekker seg med tatoveringer, er ute på reise året rundt, får seg dreads og splitter tunga i 2. Sett flere damer som har vært i samme bransje gjøre noe av det samme. Enkelte av de som var i media i Helene Rask perioden Har sånne folk egentlig funnet seg selv? Deres sosiale medier pepres med daglige quotes om nirvana, gå dine egne veier, jeg er suveren og de som velger å ikke gå så ekstremt som meg er kjedelige og går i samefolkets. Folk som er tilfreds med livet sitt og kjører sin egen greie, gidder vel ikke sitte på nett å legge ut bilder sånn som dette daglig? Anonymkode: 3b14a...293 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Samefolkets = saueflokk * 😂😛 Anonymkode: 3b14a...293 2
Portia Catonis Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner ei dame som i starten av 2000-tallet satset alt på å bli undertøysmodell og glamourmodell. Tok store silikonimplantater, tok nakenbilder til blader osv. Rotet seg borti feil folk og feil mann. Masse styr. Nå kjente jeg henne ikke igjen når jeg ble ropt etter og vinket inn av henne på gata: lange tjukke dreads i en svær klump på hodet, tatoveringer overalt omtrent, null sminke osv. Instsgrammen hennes er proppfull av yogabilder, bilder av henne som drikker te, bilder av henne som viser finger'n til kamera og skriften "fuck average!". Sistnevnte er det dessuten mye av, quotes funnet på nettet som handler om å gå sine egne veier, ikke kast bort livet på å være som alle de andre osv. Bilder av hender, fingre og ben heldekte med tatoveringer med skrifta "i dont give a shit what they think about this" Alt er liksom så aggressivt..? Flott at hun har funnet seg selv og alt det der, men må ting alltid være så ekstremt? Yoga og meditasjon da tenker jeg avslapping, stillhet osv. Jeg driver med det selv i blant. Men i følge henne er man kjedelig med mindre man dekker seg med tatoveringer, er ute på reise året rundt, får seg dreads og splitter tunga i 2. Sett flere damer som har vært i samme bransje gjøre noe av det samme. Enkelte av de som var i media i Helene Rask perioden Har sånne folk egentlig funnet seg selv? Deres sosiale medier pepres med daglige quotes om nirvana, gå dine egne veier, jeg er suveren og de som velger å ikke gå så ekstremt som meg er kjedelige og går i samefolkets. Folk som er tilfreds med livet sitt og kjører sin egen greie, gidder vel ikke sitte på nett å legge ut bilder sånn som dette daglig? Anonymkode: 3b14a...293 Nei, det tenker jeg også... Men du har jo også folk som finner stor glede i å suge til seg andre folks oppmerksomhet. Noen ganger trekker det ut i ren parodi. Så lenge det ikke er kriminelt å legge ut bilder og "inspirerende" sitater, så får folk bare gjøre det så mye de vil for min del. Blir det for mye avfølger jeg dem, og så er vi ferdig med den saken.
Elle Melle Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Hun er med andre ord helt lik som før (ønsker å bli sett) men har bare byttet innpakning? 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 La henne være opprørsk og kontrær og liksom-spesiell. Gudene vet hva hun strir med når hun må vise verden at hun er såååå unik, liksom. Anonymkode: 78396...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Skrevet 20. mai 2023 Man kan forandre seg ganske mye på 20 år.. Anonymkode: ceb25...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå