AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 En fyr jeg ser hver dag på jobb, kjenner han ikke, aldri pratet, bare ser han liksom. Ikke min type, kanskje noe eldre enn meg, likte han ikke på starten, men nå ut av det blå fikk jeg følelser for han? Er ikke det rart ? noen som kan tolke dette eller opplevd det samme? Anonymkode: 41bf5...76c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Vet jeg var i noe lignende da jeg sturte. En kollega var bare der, innbiller meg masse om han også fikk jeg følelser etterhvert. Virket uvirkelig, nå angrer jeg at jeg aldri pratet til han. Anonymkode: 9c0b1...aa0
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 Alt kan skje. har selv forelsket meg i en eldre fyr som jeg aldri hadde trodd var mulig. Anonymkode: 1b397...341
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Ikke akkurat det. Men jeg fikk en kollega på ny jobb, jeg slet med å svelge. Jeg syntes han var sykt klysete, og alt for mye. Jeg er veldig omgjengelig, så det er svært få jeg sliter så mye med , som med han. Etterhvert ble vi kjent, og fant ut at han var jo svært dyktig, ga meg nye perspektiver, og vi ble bestiser. Jeg byttet jobb, og han kom jammen etter som ansatt ha også Anonymkode: 042bb...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå