Gå til innhold

Erfaringer med Wanda (korttidslager med henting)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Trenger å lagre noen ting for en eldre slektning i noen måneder, og dette virker veldig praktisk - de henter, bringer og lagrer. Men jeg finner ingen reviews noe sted, og det er ganske nytt, så det hadde vært fint å lese andres erfaringer! Evt. om dere kjenner til andre lignende tjenester. Takk :)

Anonymkode: 2115e...781

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi opplevde at noe av innholdet i en av eskene de lagret for oss var blitt knust (gamle glass). Da vi tok opp dette med dem, mente de at glassene måtte ha vært knust fra før, siden de hadde behandlet godset veldig forsiktig. Fikk dermed ingen erstatning (eller engang et «beklager»..) Det var ikke dyre glass, men noen av dem hadde affeksjonsverdi for meg (var farmors gamle), så jeg syntes det var ergerlig.

For lagring med henting/bringing vil jeg heller anbefale lagerboks.no, jeg har brukt dem to ganger og aldri opplevd noe tull noen av gangene.

Anonymkode: d486c...862

AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Vi opplevde at noe av innholdet i en av eskene de lagret for oss var blitt knust (gamle glass). Da vi tok opp dette med dem, mente de at glassene måtte ha vært knust fra før, siden de hadde behandlet godset veldig forsiktig. Fikk dermed ingen erstatning (eller engang et «beklager»..) Det var ikke dyre glass, men noen av dem hadde affeksjonsverdi for meg (var farmors gamle), så jeg syntes det var ergerlig.

For lagring med henting/bringing vil jeg heller anbefale lagerboks.no, jeg har brukt dem to ganger og aldri opplevd noe tull noen av gangene.

Anonymkode: d486c...862

Uff, så dårlig! Og spesielt at de nekter for det! Hvem ville lagret en eske med knuste glass, liksom?

Tusen takk for svar og for anbefalingen, da skal jeg sjekke Lagerboks!

Anonymkode: 2115e...781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...