Gå til innhold

Intense menn er turn off

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Byttet snap med en kar. Så startet et skikkelig kjør! Var i utgangspunktet klar for å møtes, men når jeg får 50 snap før 12:00 blir det for mye for meg. Mister interessen. Hva er meningen?? Masse bilder av seg selv i baris. 
Hva er greia? Tenner han på å vise seg frem? Vil han bare ha komplimenter? Han spurte heller aldri noe om meg. Ble blokkering der gitt🤭

Anonymkode: b38bc...fb0

• Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overkill med 50 snaps,var vel ivrig.

Anonymkode: 59dda...870

Gjest Lykkedykker
Skrevet

Så kjedelig med blokkering da. Du skulle vært like intens tilbake. 50snaps of tær, eller noe slikt. 

AnonymBruker
Skrevet

Når man hører om godt voksne mennesker som "snapper", er det som å være vitne til et tenåringsdrama med 14-åringer.

Både denne mannen og TS er utrolig barnslige.

Anonymkode: 0afb7...14e

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når man hører om godt voksne mennesker som "snapper", er det som å være vitne til et tenåringsdrama med 14-åringer.

Hadde ikke brevdue tilgjengelig. Din foretrukne kommunikasjonsform, jeg vet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde ikke brevdue tilgjengelig. Din foretrukne kommunikasjonsform, jeg vet. 

Det finnes faktisk også andre kommunikasjonsmetoder som brukes av voksne mennesker, ikke barn i puberteten.

Spørsmålet er hvorfor du egentlig klager - går man inn for kontakt med en mann som er så umoden at han "snapper" - hva annet kan man forvente seg enn barnslig oppførsel ...?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Baris er turn off, men å sende mange meldinger og vise interesse er veldig bra. Ikke bland disse to. 

Anonymkode: 4c20d...875

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Baris er turn off, men å sende mange meldinger og vise interesse er veldig bra. Ikke bland disse to. 

Anonymkode: 4c20d...875

Men han viste ikke interesse for meg. Var kun konstant spamming.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du 70? Alle mine venner har snap. Er 40.

Anonymkode: d4f21...db5

• Liker 3
Skrevet

Han tror det holder deg varm og at det øker spenningen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Byttet snap med en kar. Så startet et skikkelig kjør! Var i utgangspunktet klar for å møtes, men når jeg får 50 snap før 12:00 blir det for mye for meg. Mister interessen. Hva er meningen?? Masse bilder av seg selv i baris. 
Hva er greia? Tenner han på å vise seg frem? Vil han bare ha komplimenter? Han spurte heller aldri noe om meg. Ble blokkering der gitt🤭

Har nettopp avsluttet et forhold med en sånn. Løp! Det blir ikke bedre. Han tror at du blir tent av de bildene. Mannen har ikke skjønt noe, og han kommer ikke til å skjønne det selv etter forklaring.

Anonymkode: dc575...32e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er på samme alder som deg, og ingen av mine venner har det. Det har uansett ingen ting å si. Snapchat appellerer til dem med et oppmerksomhetsspenn nærmere nullpunktet og et bekreftelsesbehov nærmere kokepunktet – altså barn og ungdom, ikke voksne mennesker.

Anonymkode: 27d83...082

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er på samme alder som deg, og ingen av mine venner har det. Det har uansett ingen ting å si. Snapchat appellerer til dem med et oppmerksomhetsspenn nærmere nullpunktet og et bekreftelsesbehov nærmere kokepunktet – altså barn og ungdom, ikke voksne mennesker.

Men i all verdens riker! Hva er problemet ditt? 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig vært utsatt for samme type mann. Fullstendig turn-off og no go! Hva som mangler mannfolk (og damer) som holder på sånn, eksponering av seg selv fra de står opp til de legger seg, gjerne i baris ja. Jeg kveles! Avsluttet jeg også, prøvde å si fra først om denne overkillen. Jeg ga opp, fader for en selvopptatt tosk!

Anonymkode: b6292...c40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Men i all verdens riker! Hva er problemet ditt? 🤣

Problem? Skjønner ikke spørsmålet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 55 og har Snap, men hva pokker har det å si? Det er bruken, og måten å kommunisere på som skiller folk. Det går helt fint å bruke Snap som en vanlig meldingsklient, uten å ta et meningsløst bilde hver gang. For de fleste av oss er det likevel uhensiktsmessig med chat, der det ikke går an å gå litt tilbake i historien. 

Anonymkode: 76ea2...dbe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva snakker du om? Er seksti og mange av mine venner er snap. Hender vi sender mld der i stedet for sms/messenger. Bilder av rotet hjemme f eks 😂

Anonymkode: f67ab...e3f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva snakker du om? Er seksti og mange av mine venner er snap. Hender vi sender mld der i stedet for sms/messenger. Bilder av rotet hjemme f eks 😂

Anonymkode: f67ab...e3f

Riktig god bedring!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Riktig god bedring!

Tipper du bruker brevgiro ennå. Gud forby alt av moderne teknologi! Farlig det! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...