Gå til innhold

Jeg lovte dama å støtte henne. Nå sier hun at hun kanskje vil gå fra meg ved første mulighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama kom hjem fra jobb og gråt. Hun hatet det stedet. Så vi ble enige om at hun skulle si opp og finne noe nytt. 
Tre år senere har hun ikke funnet noe nytt og lever på meg. Men hun har forandret seg og sagt at når hun finner en jobb og får fast lønn så kan det hende hun går fra meg. Det er jo veldig koselig å høre, jeg må bare betale for henne fram til det. 

Jeg lovte å ta vare på henne til hun fant en ny jobb og det skal jeg stå ved, men faen heller så jævlig det er å kjøpe middag til en person som sier noe sånt til deg.

Hun var fantastisk før, men ble til en lat og arrogant jævel etter å ha vært arbeidsledig i et par år.

Anonymkode: 9aeb3...951

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dama kom hjem fra jobb og gråt. Hun hatet det stedet. Så vi ble enige om at hun skulle si opp og finne noe nytt. 
Tre år senere har hun ikke funnet noe nytt og lever på meg. Men hun har forandret seg og sagt at når hun finner en jobb og får fast lønn så kan det hende hun går fra meg. Det er jo veldig koselig å høre, jeg må bare betale for henne fram til det. 

Jeg lovte å ta vare på henne til hun fant en ny jobb og det skal jeg stå ved, men faen heller så jævlig det er å kjøpe middag til en person som sier noe sånt til deg.

Hun var fantastisk før, men ble til en lat og arrogant jævel etter å ha vært arbeidsledig i et par år.

Hatet hun jobben eller stedet? Dere skal ikke flytte?

Anonymkode: afa3b...fb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hatet hun jobben eller stedet? Dere skal ikke flytte?

Anonymkode: afa3b...fb0

Jobben. Så vi ble enige om at hun skulle si opp og finne en ny jobb.

Skrevet

Tenker at du skal ikke betalte og forsørge henne når hun sier at hun vurderer å dra fra deg når hun får fast jobb. Tolker det som at hun kun er sammen med deg nå for å være økonomisk beskyttet, istedenfor å være sammen med deg fordi hun selv ønsker det. Dere hadde en deal, som er greit nok det, men den dealen var vel pga at dere planla en framtid sammen og at du ikke ønsket at din fremtidige kone skulle være i en jobb som hun var miserabel i. At hun skal vurdere å slå opp bare fordi hun får fast jobb og lønn sier vel litt om hvor hennes syn på forholdet deres er og at hun kun er sammen med deg pga at du betaler alt det økonomiske. 

• Liker 12
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må jo si fra og stå opp for deg selv. Greit nok å forsørge den andre en liten stund, men tre år er 2,5 år for lenge.

Hadde lett dumpet her.. hun blir garantert ikke noe bedre, gå før hun går og ikke la deg bli behandlet som en tøffel. 

Anonymkode: e0f6c...9ac

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun får vel en eller annen inntekt fra Nav? 
ergo får hun klare seg selv. 
Du har pent lite selvrespekt hvis du tillater at hun behandler seg sånn!!! 

at du en gang sa at du skulle støtte henne til hun fant ny jobb binder ikke deg til å forsørge henne for evig!! 
Du har holdt ditt ord alt alt for lenge. På tide å sette foten ned nå

Anonymkode: b741c...056

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du stå ved en slik lovnad, etter å ha fått den takken? Er det for at du skal velte deg i offerrollen? Et merkelig forhold, og en merkelig tråd. 

Anonymkode: 329fa...914

Skrevet

Dette høres ikke bra ut i mine ører 

AnonymBruker
Skrevet

Trolling, lavt nivå.

Anonymkode: 2d82f...a7d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her tenker jeg at lovnaden din gikk ut så fort hun sa hun skulle gå fra deg. Hun er ikke ditt ansvar og du fortjener bedre. Kast henne ut. 

Anonymkode: 6ed26...b59

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde helt klart gått fra henne nå. Hun vil jo få penger fra Nav. Og hun bare bruker deg nå, og har ikke følelser for deg lenger. Du har forsørget henne i 3 år. Det tar virkelig ikke 3 år å få seg jobb. Da har hun virkelig ikke prøvd. 

Anonymkode: 80bd8...527

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig forsøk…👹

Anonymkode: 1f5e7...339

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dama de får penger fra nav så sett ned foten og si nei. Er bare du som kan stoppe misbruket og skaffe deg en ryggrad.

Anonymkode: 7006a...510

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du blir utnyttet, så dump henne, siden forholdet uansett er dødfødt. Du kan det på grunnlag av manglende interesse for å skaffe seg en jobb, samt ikke er noe hyggelig mor deg. Sånn sett så lærer hun noe, mot for å tro at å utnytte folk sånn er ok

Anonymkode: f4339...5dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare å åpne døra for henne og si adjø. 

Anonymkode: 01479...3a2

• Liker 1
Skrevet

Dette kan ikke være sant.

Hvis det er sant; bare dump henne! Hun utnytter deg og det skal du aldri godta uansett hva du har lovet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var ikke dette du lovde.

Spark henne ut.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å finne ut hvorfor hun er så sint på deg??

Anonymkode: 576ee...296

• Nyttig 2
Skrevet

Det kan vise seg å være temmelig vanskelig å få seg jobb når man har gått som dagdriver i 3 hele år og har et gigantisk hull i cv'en. Du kan altså ende opp med å forsørge henne i flere år til, i tillegg til de du allerede har betalt for.

Hvorfor sender du henne ikke bare til NAV, så hun kan søke AAP? De kan hjelpe henne ut på arbeidsmarkedet, gi henne økonomisk støtte (AAP). 

Det er ærlig talt ikke ditt ansvar lenger, når hun sier sånne ting som det der. Det viser jo at hun bare utnytter deg. Du skal ikke finne deg i sånt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hiv henne ut 

Anonymkode: 50ff2...8a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...