Gå til innhold

Sååå skuffende at The Body Shop har endret ingrediensene i produktene sine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som har reagert på det samme? Jeg har tidligere sett på The Body Shop som fantastiske produkter med masse gode dufter. Favoritten min var helt klart mango, og jeg har flere produkter fra den "gamle versjonen". I går dro jeg innom en Body Shop-butikk, og tenkte å teste ut duften på de forskjellige seriene, og fy fader 99 % luktet jo verre en kloakk. Og det verste, mangoserien er bare rar og lukter faktisk ikke så godt lenger. Hele Body Shop har tapt seg så vanvittig. Flere som er enig?

Anonymkode: 67871...134

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flere enn meg som har reagert på det samme? Jeg har tidligere sett på The Body Shop som fantastiske produkter med masse gode dufter. Favoritten min var helt klart mango, og jeg har flere produkter fra den "gamle versjonen". I går dro jeg innom en Body Shop-butikk, og tenkte å teste ut duften på de forskjellige seriene, og fy fader 99 % luktet jo verre en kloakk. Og det verste, mangoserien er bare rar og lukter faktisk ikke så godt lenger. Hele Body Shop har tapt seg så vanvittig. Flere som er enig?

Er du gravid? Da forandrer luktesansen seg. 

Anonymkode: 5e515...6aa

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til det samme, dessverre. Ikke bare at lukten er forringet, men det er mye dritt i produktene som både er hormonforstyrrende og dårlig for kroppen og miljøet. Har gått over til parfymefri, rene produkter og Dr. Bronners. Tar gjerne i mot tips om ren hudpleie om flere har. 

Anonymkode: 58330...5d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du gravid? Da forandrer luktesansen seg. 

Anonymkode: 5e515...6aa

Nei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har lagt merke til det samme, dessverre. Ikke bare at lukten er forringet, men det er mye dritt i produktene som både er hormonforstyrrende og dårlig for kroppen og miljøet. Har gått over til parfymefri, rene produkter og Dr. Bronners. Tar gjerne i mot tips om ren hudpleie om flere har. 

Jeg liker veldig god Ritual of Namaste exfoliator (ansiktsskrubb) :) Lukter svakt av sitrus og skal være god for huden. Ikke tilsatt parfyme heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har ikke fått prøvd denne. Men av nærværende dufter er Lemon og Lime Blossom (TBS) mine favoritter. Kjempefriske dufter. Har lyst til å prøve denne ansiktsvasken

6BE5E195-1A96-480E-B65B-EE1E858662CB.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...