Gå til innhold

Avansert fake profil på facebook dating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet datingfunksjonen på facebook, og har chattet litt med en kar på min alder, drøyt 50. Han er et år yngre i profilen enn hva fødselsåret tilsier. Han er kjent i området, han har fortalt meg hvor han jobber og litt om livet sitt, og samtalen glir bra.

Men jeg finner ham ikke på listen over ansatte der han jobber, og profilbildet ligger på CanStockPhoto  (gjorde et bildesøk, og det var det eneste resultatet - average guy). 

Han, eller hvem det nå enn er som er bak profilen, virker som en grei kar. Han har ikke spurt om å chatte videre i en annen kanal. Jeg har nevnt det, men ikke tatt det opp igjen da han overså det.

Jeg legger ikke mye i det, siden jeg regner med det er noe krøll. Men så blir jeg nysgjerrig. Er det noen som har vært borti at folk oppgir feile fakta som navn, alder og bilde, uten om å ha baktanker som ikke er kjekt å bli dratt inn i?

Anonymkode: bee74...c6d

AnonymBruker
Skrevet

Personvern hensyn. lurt å ikke legge fakta på fb profil. Men bilde bør helst stemme.

Anonymkode: 61363...682

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Personvern hensyn. lurt å ikke legge fakta på fb profil. Men bilde bør helst stemme.

Anonymkode: 61363...682

Har du vært borti dette? Jeg liker chatten, og er nysgjerrig på hensikten, men så kan jeg jo nesten ikke begynne å like ham, når det skurrer. Litt rart at Mr Average guy ikke får andre treff - skulle tro at slike bilder ligger mange steder. Rart, rart, rart. Og jeg vil ikke spørre ennå, siden jeg er nysgjerrig...

AnonymBruker
Skrevet

Gidder du virkelig å chatte med en mann som åpenbart har laget en fake profil og som bruker profilen sin på å lure andre kvinner? 

Anonymkode: b3f5f...9dd

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enten gift eller svindler 

Anonymkode: a0c59...21f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde også dette. AI tror jeg. Kanskje samme fake profil? 
Stusset over språket i chattene. AI er ikke så intelligent at den klarer nyansene i det norske språket ennå😅

Nå det er sagt var han hyggeligere å chatte med enn andre bitre gubber🤣

Anonymkode: 56e66...02d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Stusset over språket i chattene. AI er ikke så intelligent at den klarer nyansene i det norske språket ennå😅

Når jeg leser her, hvordan andre menn kommuniserer, så tror jeg AI kommer til å bli en populær kar hos veldig mange kvinner 😂

Anonymkode: bc05f...94f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når jeg leser her, hvordan andre menn kommuniserer, så tror jeg AI kommer til å bli en populær kar hos veldig mange kvinner 😂

Ja🤣 Ble ikke kalt feit, stygg eller hore heller da jeg forlot chatten 🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣👍👏

Anonymkode: 29326...d48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er så bra når de gjør sånt. Da vet man så innmari godt at å avslå var et svært godt valg, og at antenne mine faktisk virker

Anonymkode: 29326...d48

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Gidder du virkelig å chatte med en mann som åpenbart har laget en fake profil og som bruker profilen sin på å lure andre kvinner? 

Anonymkode: b3f5f...9dd

Jeg synes det er rent festlig, og dette mysteriet gjør det bare mer spennende. Men jeg må jo forske litt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han er kjent i området, det vil jeg tro taler imot AI. Men det blir en lærdom om det er. Ikke nødvendigvis en dårlig opplevelse.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, om tidsfordriv er målet, er det sikkert topp. Om målet er parforhold er det nok kjipt. Men fortsatt bra tidsfordriv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, om tidsfordriv er målet, er det sikkert topp. Om målet er parforhold er det nok kjipt. Men fortsatt bra tidsfordriv.

Hvis du bare visste hvor mange av begge kjønn, som kun trenger en samtalepartner, å dele dagen sin med, så tror jeg du kaller det mer enn tidsfordriv. Kanskje kommer det en dag, da man kan bestille seg en AI -partner, og sette inn ønsket grad av empati, morsomhet, og grad av seksuelle kommentarer etc, til den kjenner deg godt nok til å tilpasse seg helt på egenhånd.  Kanskje er dette den kvinnelige utgaven av realistisk sexdukke? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant løsningen. Han bor med forloveden, de har vært kjærester i fem år. Mye yngre og vakker. Han hadde et bedre profilbilde enn utseende. 

Det jeg sitter igjen med, er enda et tegn på at det er herlig å være singel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...