AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Del Skrevet 19. mai 2023 Å dermed gjøre at embryoene ikke fester seg pga nedsatt kvalitet? Jeg får ut fine embryoer (4AA), men dem fester seg ikke. Anonymkode: a0b4c...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Del Skrevet 20. mai 2023 Hvor mange innsett har du hatt? Anonymkode: d7827...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Del Skrevet 20. mai 2023 TSH? Ja, jeg vil si det betyr du har lavt stoffskifte, noe som kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Men noen leger mener man ikke skal medisinere før det blir høyere. Stoffskiftekunnskapen endrer seg, da, og man ser at det er veldig unormalt å bare ligge på 5 til og med, i en frisk befolkning. Har du andre symptomer? Treig mage? Oppblåst? Fryser lett? Mistet hår? Slapp og sliten? Tørr hud eller negler? Tåler å trene dårligere? Lagt på deg selv om du ikke har endret aktvitetsnivået? Anonymkode: 6c8c8...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TSH? Ja, jeg vil si det betyr du har lavt stoffskifte, noe som kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Men noen leger mener man ikke skal medisinere før det blir høyere. Stoffskiftekunnskapen endrer seg, da, og man ser at det er veldig unormalt å bare ligge på 5 til og med, i en frisk befolkning. Har du andre symptomer? Treig mage? Oppblåst? Fryser lett? Mistet hår? Slapp og sliten? Tørr hud eller negler? Tåler å trene dårligere? Lagt på deg selv om du ikke har endret aktvitetsnivået? Anonymkode: 6c8c8...ed5 Nei, hun mener nok FSH - follikkelstimulerende hormon. Anonymkode: 0da43...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange innsett har du hatt? Anonymkode: d7827...f92 4 innsett til nå. Anonymkode: a0b4c...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): TSH? Ja, jeg vil si det betyr du har lavt stoffskifte, noe som kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Men noen leger mener man ikke skal medisinere før det blir høyere. Stoffskiftekunnskapen endrer seg, da, og man ser at det er veldig unormalt å bare ligge på 5 til og med, i en frisk befolkning. Har du andre symptomer? Treig mage? Oppblåst? Fryser lett? Mistet hår? Slapp og sliten? Tørr hud eller negler? Tåler å trene dårligere? Lagt på deg selv om du ikke har endret aktvitetsnivået? Anonymkode: 6c8c8...ed5 Hei. Takk for svar 😊 Jeg mente fsh, men jeg har lurt på stoffskiftet mitt også. Må bestille meg legetime å få tatt noen blodprøver 👍 Anonymkode: a0b4c...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 4 innsett til nå. Anonymkode: a0b4c...974 Det er ikke mange. Husk at det er bare 17% sjanse for graviditet for hvert innsett. Husk å optimalisere kroppen din for en best mulig sjanse for graviditet. Ta daglig gravid vitaminer, ikke drikk koffein (te, brus, kaffe) ikke røyk eller snus. Er du ikke normalvektig, slank deg til en bmi på maks 22. Ofte er det en selv som er årsaken til at forsøk mislykkes. Anonymkode: d7827...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå