AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Har spart om noen matches osv de siste par ukene - noen hadde jeg matchet med, mens andre matchet jeg med i dag - og sendte ut meldinger. Fikk ikke svar fra noen av dem, bortsett fra én som svarte men plutselig sluttet. Er kvinner retarda? Anonymkode: 5a307...a86 2
Andro Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Hva skrev du i meldingen da? Sånn ordrett? Har man plikt til å sjekke og svare på meldinger daglig? Er ikke det litt retard? 9 4
Hmmmmmm Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Ikke kast bort tiden din på apper. Kos deg alene i stede 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Det er fredag og været har vært strålende. De er nok ute med venner eller familie og gidder ikke sjekke tinder. Du vet, jenter har faktisk et liv som ikke sirkulerer rundt menn. Anonymkode: d2d28...378 13 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Hva skrev du i meldingen da? Sånn ordrett? Har man plikt til å sjekke og svare på meldinger daglig? Er ikke det litt retard? Ts; det lurer jeg også på. Dessuten er det ikke rart om de ikke svarer, hvis du matchet for flere uker siden. Likes og matcher, er ferskvare. Anonymkode: 9dbbc...e2b 14 4
Kullsyrevann Skrevet 19. mai 2023 #6 Skrevet 19. mai 2023 Det er en lørdag. De fleste går utifra at du vil ha et ligg for helga hvis du ikke har svart de på flere uker og plutselig popper opp. Vil påstå det gjør oss det motsatte av "retarda". 20 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #7 Skrevet 19. mai 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har spart om noen matches osv de siste par ukene - noen hadde jeg matchet med, mens andre matchet jeg med i dag - og sendte ut meldinger. Fikk ikke svar fra noen av dem, bortsett fra én som svarte men plutselig sluttet. Er kvinner retarda? Anonymkode: 5a307...a86 Kan ikke forvente å få svar asap, og i vert fall ikke på en inneklemt fredag Anonymkode: 4acbe...f34 3
DeLorean Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 Livet er bedre uten Tinder. Ganske bra ordtak egentlig 😉 1 8
norw Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 Hvis de har 5-10 matcher i snitt (om de ikke er samlere), og kanskje skriver med 2-3 allerede, er det da sannsynlig at de vil svare deg, og i tillegg samme dag?
norw Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 Kullsyrevann skrev (3 minutter siden): Det er en lørdag. De fleste går utifra at du vil ha et ligg for helga hvis du ikke har svart de på flere uker og plutselig popper opp. Vil påstå det gjør oss det motsatte av "retarda". Handler vel ikke om at TS har svart på mottatte mld.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 Andro skrev (10 minutter siden): Hva skrev du i meldingen da? Sånn ordrett? Har man plikt til å sjekke og svare på meldinger daglig? Er ikke det litt retard? Til de fleste skriver jeg bare noe ala "Hei *navn* Hva skjer der? :)?" Og jeg skjønner at det er generisk, men de fleste kvinneprofiler er generiske, og det er bare for å få i gang samtalen. Jeg tenker sånn at hvis en kvinne skriver hei til meg, så svarer jeg dersom jeg er interessert i henne, og det kan få i gang samtalen. - bare sånn at jeg ikke må høre at jeg må være mer kreativ med hver jævla melding jeg sender. Jeg tjener 2mill i året, er opptatt av trening, er veldig opptatt av å være snil og hyggelig mot andre, og ... så er jeg hypersensitiv til markedsverdi og sånne ting, og jeg føler bare at hele opplegget er fucka. På byen kan jeg sikkert plukke opp flere, men det er synd at datingapps har blitt ruinert av oppmerksomhetskåte horer som kommer til å treffe veggen innen få år. Anonymkode: 5a307...a86 2
Nowayback Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 Jeg har 9 matcher, og med alle har jeg sendt sist melding. Uten å få svar. Jeg prøver å ha helt normale samtaler hvor jeg prøver å vise interesse, men det dør alltid ut. Det er vel skjebnebestemt.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er fredag og været har vært strålende. De er nok ute med venner eller familie og gidder ikke sjekke tinder. Du vet, jenter har faktisk et liv som ikke sirkulerer rundt menn. Anonymkode: d2d28...378 Hvilket liv er det? Å meningsløst "henge" med andre? På en dag som dette er akkurat når det burde være ekstra bra å plukke opp folk - fordi da er de ekstra "på" og vil treffe en partner. DelvisPresley skrev (3 minutter siden): Jeg har 9 matcher, og med alle har jeg sendt sist melding. Uten å få svar. Jeg prøver å ha helt normale samtaler hvor jeg prøver å vise interesse, men det dør alltid ut. Det er vel skjebnebestemt. Jeg har hundrevis av matches. 99% ignorerer når jeg sender melding. Markedet er helt fucka.. humanity er doomed. Anonymkode: 5a307...a86
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Til de fleste skriver jeg bare noe ala "Hei *navn* Hva skjer der? :)?" Og jeg skjønner at det er generisk, men de fleste kvinneprofiler er generiske, og det er bare for å få i gang samtalen. Jeg tenker sånn at hvis en kvinne skriver hei til meg, så svarer jeg dersom jeg er interessert i henne, og det kan få i gang samtalen. - bare sånn at jeg ikke må høre at jeg må være mer kreativ med hver jævla melding jeg sender. Jeg tjener 2mill i året, er opptatt av trening, er veldig opptatt av å være snil og hyggelig mot andre, og ... så er jeg hypersensitiv til markedsverdi og sånne ting, og jeg føler bare at hele opplegget er fucka. På byen kan jeg sikkert plukke opp flere, men det er synd at datingapps har blitt ruinert av oppmerksomhetskåte horer som kommer til å treffe veggen innen få år. Anonymkode: 5a307...a86 Jeg har skrevet det før her inne når menn ber om råd, og skriver det igjen: jeg syns "skjer?" meldinger er det værste som går an å få/sende og svarer ALDRI på det. For det eneste som kan bli ut av en sånn åpner er "Hei skjer?" "Nja ikke mye, slapper av i sofaen etter en dag i solen der da?" "okei samme her" "okei" "okei" "......." Det er en så lite givende samtale og så liten innsats i å bli kjent med den jeg er at jeg bare gidder ikke engang begi meg ut på det lenger. Det hjelper deg virkelig ikke å ha personlighet som tillater deg å skryte av inntekten din, og kvinnesyn som tillater deg å kalle damer for oppmerksomhetskåte horer heller 🤡 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: d2d28...378 30 19
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Til de fleste skriver jeg bare noe ala "Hei *navn* Hva skjer der? :)?" Og jeg skjønner at det er generisk, men de fleste kvinneprofiler er generiske, og det er bare for å få i gang samtalen. Jeg tenker sånn at hvis en kvinne skriver hei til meg, så svarer jeg dersom jeg er interessert i henne, og det kan få i gang samtalen. - bare sånn at jeg ikke må høre at jeg må være mer kreativ med hver jævla melding jeg sender. Jeg tjener 2mill i året, er opptatt av trening, er veldig opptatt av å være snil og hyggelig mot andre, og ... så er jeg hypersensitiv til markedsverdi og sånne ting, og jeg føler bare at hele opplegget er fucka. På byen kan jeg sikkert plukke opp flere, men det er synd at datingapps har blitt ruinert av oppmerksomhetskåte horer som kommer til å treffe veggen innen få år. Anonymkode: 5a307...a86 Hva har dette med saken å gjøre? Eller ville du bare skryte litt? Anonymkode: 4acbe...f34 12
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 Får som regel svar fra rundt halvparten i løpet av dagen, noen i dagene etterpå og resten har åpenbart ikke nok sosiale antenner til å gjøre mer enn å matche. Tror du gjør noe feil. Anonymkode: 28e94...c93 2
Friluftsmann70 Skrevet 19. mai 2023 #17 Skrevet 19. mai 2023 Tror jenter er på samme måte som gutter, trykker like på det meste, blir det match, så lese kanskje bio, etter melding så er det ny vurdering. Da er du kanskje ikke rettte match likevel. 2 1
Andro Skrevet 19. mai 2023 #18 Skrevet 19. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Til de fleste skriver jeg bare noe ala "Hei *navn* Hva skjer der? :)?" Du har ikke akkurat imponert med innledningen i alle fall. Jeg hadde neppe svart deg, om jeg hadde brukt en sånn app. Ikke et eneste tegn på at setningen du åpner med speiler noe av innholdet i teksten hennes, eller på annen måte har noe personlig preg. Sitat datingapps har blitt ruinert av oppmerksomhetskåte horer som kommer til å treffe veggen innen få år. Er dette det eneste du sier om deg selv her egentlig? Endret 19. mai 2023 av Andro 8 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #19 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvilket liv er det? Å meningsløst "henge" med andre? På en dag som dette er akkurat når det burde være ekstra bra å plukke opp folk - fordi da er de ekstra "på" og vil treffe en partner. Åja, så du er en sånn self-entitled klyse som mener at damer ikke har noe liv og burde kaste alt de har i hendene og driver med for å svare deg. Burde ha skjønt det når du skrøt av inntekten din og antall matcher. Velvel, har ikke mer å si til deg enn lykke til videre. Selvinnsikt virker det ikke som du vil få deg hvertfall Anonymkode: d2d28...378 9 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #20 Skrevet 19. mai 2023 Andro skrev (6 minutter siden): Er dette det eneste du sier om deg selv her egentlig? 🎯 Tydeligvis om seg selv ja. Se på tråden 😂 Anonymkode: d2d28...378 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå