AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Ny på dating-markedet etter ett lang forhold. Var på første date tidligere i uken, var veldig koslig. Skrevet litt på snap etter daten, men ikke så mye som før daten. Men vi planla at vi måtte på en date nr 2. Når er det innafor å spør om date nr 2? Vil ikke være for masete heller ☺️ Anonymkode: c7db7...1c7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Har opplevd både dagen etter og et par uker etter, så alt er innafor. Anonymkode: fc0fd...7d0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Kommer jo helt an på livssituasjon og avstand. Hvis personen bor i nærheten, og ikke greier å få det til på to uker, så er min erfaring at det koker bort. Anonymkode: b522b...55d
seriousgirl Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Når jeg datet og møtte mannen min var det vanlig i starten at vi møttes ca. 1 gang i uka. Max 2 uker mellom😉 Hvis jeg hadde likt personen, tenker jeg det hadde vært hyggelig om han spurte om ny date etter noen dager. Ikke 1 døgn/noen timer etter første date. Også synes jeg at om du har tatt insj 2 ganger på rad, så kan det være greit å vente på at hun tar insj neste gang?:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå