Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 Noen som har erfaringer med kombimaskin med vaskemaskin og tørketrommel i ett?
Nella Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Søk litt på forumet så er det det. Største delen aom har erfaringer med de har dårlige. Er du aleine og vasker lite klær går det greit, har du plass vil jeg anbefale deg å kjøpe en av hver. Du kan ikke tørke like mye som du vasker bla om du kjører full maskin, da må du dele tørka i to.
Pasha Skrevet 7. januar 2006 #3 Skrevet 7. januar 2006 min fungerer greit ikke så ofte jeg bruker tørkedelen egentlig men jeg hadde problemer med den.. plutselig var den helt død... men fikk repareert den på garantien
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #4 Skrevet 8. januar 2006 Litt dumt hvis tørketrommelen går i stykker da. Får jo ikke vasket klær heller da
Cata Skrevet 8. januar 2006 #5 Skrevet 8. januar 2006 Litt dumt hvis tørketrommelen går i stykker da. Får jo ikke vasket klær heller da ← Joda. Tørkedelen på min streiket nå nylig, men det gikk fint å vaske for det. Min kombi holdt i 18 år før den tok kveld'n, men da har jeg nesten bare brukt tørkedelen til håndklær. Andre ting har jeg tørket på stativ, for min tørkedel tok bare 1,5 kg og det sier seg selv at det ikke blir plass til mye klær. Selv om vaske-delen fremdeles fungerte fint, så valgte jeg denne gang å kjøpe separat vask og tørk siden jeg har liten leilighet og ikke liker å ha tørkestativ stående alle vegne.
Grooo Skrevet 8. januar 2006 #6 Skrevet 8. januar 2006 Vi gikk for hver for seg, men min tante har en kombi som har vært flittig brukt i 8-9 år nå.. De har en sønn på 5 år, + 2 stebarn som er der en del og en hybelbeboer så den brukes ganske mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå