Gå til innhold

Tips til lydløst og diskre sexleketøy å bruke på kontoret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke vibrator med eller uten stav kan du anbefale til å bruke på kontoret, men som er lydløs og eventuelt med fjernkontroll. 

Jeg har sett på denne, er den god? 

Screenshot_20230519_231808_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 72936...396

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke greit å onanere på kontoret, uansett hvor stille vibratoren er. Ærlig talt, hadde du syntes det var greit om svette Jens Petter satt og dro laksen tre meter fra deg mens du prøvde å jobbe?

Anonymkode: 8529f...946

• Liker 10
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Runketråd 

Anonymkode: 80307...d64

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du bruke den på kontoret? Vent til du kommer hjem.

Anonymkode: f8851...5e2

• Liker 2
Skrevet

Ja, den er ganske bra. Jeg har den selv, bruker å gå turer med den i trusa, så ute tåler man nok litt mer bråk enn inne, men aldri tenkt at noen kan høre den

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvilke vibrator med eller uten stav kan du anbefale til å bruke på kontoret, men som er lydløs og eventuelt med fjernkontroll. 

Jeg har sett på denne, er den god?

Du må se etter en vibrator med liten desibel (db) Det finnes en skala på dette, eller du kan laste ned en app som måler desibelen på leketøyet du har. Men ikke glem å ha den inni, for det demper jo en del lyd😊

Alle typer vibratorer lager lyd, og om produsenten påstår den er stillegående.. lager den fremdeles lyd som kan høres.

Jeg synes det er rart, at de ikke har lagd en dildo med rolige bevegelser uten en eneste lyd. Slik som f.eks. vi stimulerer G-punktet med fingrene.. det går jo så sakte at det knapt skaper lyd. Trykket burde være justerbart.. og "fingrene" burde ha vært litt random "knaing", for at det ikke skulle føltes så mekanisk. Ala ryggmassasje som knar.. Tror jeg må lage meg en prototype og få patent på dette😁

Altså, hurtigheten som skapers i en vibrator er sikkert deilig det.. men tålmodige fingre som stimulerer sakte, med variasjoner og forskjellig trykk mot G-punktet. Har vippet mange kvinner av pinnen, men da går det jo heller ikke lydløst for seg.

Regner med du TS, klarer å holde igjen stønningen? Ellers synes jeg du skal gjøre det du vil, og ikke høre på fornektelsen andre gir deg. Jeg onanerer ofte på jobb, men jeg har jo også hjemmekontor😝

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare drit i å bruke det på kontoret. Ekling.

Anonymkode: d63b3...4cd

• Liker 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er ikke greit å onanere på kontoret, uansett hvor stille vibratoren er. Ærlig talt, hadde du syntes det var greit om svette Jens Petter satt og dro laksen tre meter fra deg mens du prøvde å jobbe?

Du klarte altså ikke å la være å se ned på en kvinne, og en svett mann du aldri kommer til å se? Det å se ned på noen, er faktisk værre enn å onanere på jobb. Men der ser du TS, du må aldri jobbe blandt nedsettende mennesker.. det går så mye bedre uten💙

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Burde du ikke heller finne deg en jobb der du faktisk har noe å gjøre? Å ha tid til å sitte og planlegge onani på kontoret er et tegn på at man har litt for lite å gjøre på jobb.
Jeg hadde ikke blitt veldig imponert om jeg hadde gått inn på kontoret til en kundebehandler eller kollega og så hadde det luktet nymassert underliv og personen på kontoret satt der med røde kinn og et salig glis. Det er uprofesjonelt og faktisk litt ekkelt.

Bamseklemmer skrev (8 minutter siden):

Du klarte altså ikke å la være å se ned på en kvinne, og en svett mann du aldri kommer til å se? Det å se ned på noen, er faktisk værre enn å onanere på jobb. Men der ser du TS, du må aldri jobbe blandt nedsettende mennesker.. det går så mye bedre uten💙

Det er jo ikke snakk om å se ned på. Det handler om at voksne folk burde klare å legge fra seg sexlivet sitt før de trer inn døra på jobb. Det er mye som er fint og helt ok hjemme og på fritiden som er helt feil på jobb. Hvis det er ok å leke med sexleketøy på kontoret, burde det jo være ok å spille dataspill eller drive med andre private hobbyer på kontoret. Man er der for å jobbe, og får betalt for å jobbe, så selvsagt har man ikke sex der. Verken alene eller sammen med noen. Det er ikke greit i det hele tatt.
At du runker på hjemmekontoret er nå din greie, men selv om det også er uprofesjonelt så lenge du er på jobb, så er du i det minste hjemme i ditt eget hus. Bare ikke glem deg av og gjør som han her...:

https://www.india.com/viral/man-accidentally-masturbates-in-front-of-his-colleagues-during-a-zoom-call-video-goes-viral-4045900/

Anonymkode: 8e953...a8d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Burde du ikke heller finne deg en jobb der du faktisk har noe å gjøre? Å ha tid til å sitte og planlegge onani på kontoret er et tegn på at man har litt for lite å gjøre på jobb.
Jeg hadde ikke blitt veldig imponert om jeg hadde gått inn på kontoret til en kundebehandler eller kollega og så hadde det luktet nymassert underliv og personen på kontoret satt der med røde kinn og et salig glis. Det er uprofesjonelt og faktisk litt ekkelt.

Det er jo ikke snakk om å se ned på. Det handler om at voksne folk burde klare å legge fra seg sexlivet sitt før de trer inn døra på jobb. Det er mye som er fint og helt ok hjemme og på fritiden som er helt feil på jobb. Hvis det er ok å leke med sexleketøy på kontoret, burde det jo være ok å spille dataspill eller drive med andre private hobbyer på kontoret. Man er der for å jobbe, og får betalt for å jobbe, så selvsagt har man ikke sex der. Verken alene eller sammen med noen. Det er ikke greit i det hele tatt.
At du runker på hjemmekontoret er nå din greie, men selv om det også er uprofesjonelt så lenge du er på jobb, så er du i det minste hjemme i ditt eget hus. Bare ikke glem deg av og gjør som han her...:

https://www.india.com/viral/man-accidentally-masturbates-in-front-of-his-colleagues-during-a-zoom-call-video-goes-viral-4045900/

Anonymkode: 8e953...a8d

Jeg så bare du angrep med moralpreken til en person som du ikke vet noenting om.. det er derfor jeg reagerte. Og hun spurte etter en stillegående vibrator, og ikke at noen skulle vri om tråden til onanering på jobb. Tar du til deg moralpreken fra anonyme? 

Hahhaa, denne linken var det nok mange som fikk seg en latter😂 Og blir TS fersket en dag, skaper det nok humring på arbeisplassen. Hun går vel frivillig fra jobben tenker jeg. Litt trist at noe så uskyldig, skal bli til en stor skam.. men sånn er det hvis det oppleves mellom samme kjønn.

Forresten, for å holde oss unna avsporing.. Vet du om en vibrator som er lydsvak?😊

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer said:

Jeg så bare du angrep med moralpreken til en person som du ikke vet noenting om.. det er derfor jeg reagerte. Og hun spurte etter en stillegående vibrator, og ikke at noen skulle vri om tråden til onanering på jobb. Tar du til deg moralpreken fra anonyme? 

Hahhaa, denne linken var det nok mange som fikk seg en latter😂 Og blir TS fersket en dag, skaper det nok humring på arbeisplassen. Hun går vel frivillig fra jobben tenker jeg. Litt trist at noe så uskyldig, skal bli til en stor skam.. men sånn er det hvis det oppleves mellom samme kjønn.

Forresten, for å holde oss unna avsporing.. Vet du om en vibrator som er lydsvak?😊

Vri om tråden til onanering på jobb....? Det er jo det TS skriver om. Det er virkelig ingenting å vri på.

Nei, det vil ikke skape humring. Det er direkte ekkelt, vemmelig og kvalmt.

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke ta en 10 minutters pause da eller bruke noen minutter av lunsjpausen din til å snike deg inn på toalettet å gjøre det der istedenfor kontoret ditt? Høres for risikabelt og rart ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vri om tråden til onanering på jobb....? Det er jo det TS skriver om. Det er virkelig ingenting å vri på.

Nei, det vil ikke skape humring. Det er direkte ekkelt, vemmelig og kvalmt.

Du synes det, men ikke jeg.. jeg ser på det som morsomt.. Men hvorfor svarer du ikke på tips til vibrator? er du en mann er det jo forståelig..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer said:

Du synes det, men ikke jeg.. jeg ser på det som morsomt.. Men hvorfor svarer du ikke på tips til vibrator? er du en mann er det jo forståelig..

Fordi jeg ønsker absolutt IKKE å oppfordre til noe onanering på kontoret. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Jonas95 skrev (13 minutter siden):

Kan du ikke ta en 10 minutters pause da eller bruke noen minutter av lunsjpausen din til å snike deg inn på toalettet å gjøre det der istedenfor kontoret ditt? Høres for risikabelt og rart ut. 

Det er ment til lunsjpausen eller den pausen andre tar litt utpå dagen der de drikker en kopp kaffe med kollegaer.da trekker jeg meg inn på kontoret.  Jeg sitter ikke på toalettet, som er uhygjenisk sted å onanere. 

Noen tar seg 15 minutter kaffepause, noen røyker, jeg liker å låse meg inn på kontoret mitt og få litt utløp for energien i en stillesittende jobb. Jobber ekstremt mye mer effektivt og konsentrert etterpå, enn å sitte på 6. Timen på en kontorstol og dovne bort. Da blir effekten av de to siste timene halvert. 

Ts

Og nei.. Det var ikke ment som en runketråd.. 

Skrevet (endret)

Det er vel ikke noens oppgave å gi moralpreken på et seksualforum. For hun spurte om anbefaling, ikke moralpreken. Her bør det være rom for å få hjelp og svar.. og det å være hyggelig med andre, står tydelig skrevet i reglene..

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Fordi jeg ønsker absolutt IKKE å oppfordre til noe onanering på kontoret. 

Men hvorfor gidder du å svare i tråden da? 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (37 minutter siden):

Det er vel ikke noens oppgave å gi moralpreken på et seksualforum. For hun spurte om anbefaling, ikke moralpreken. Her bør det være rom for å få hjelp og svar.. og det å være hyggelig med andre, står tydelig skrevet i reglene..

👏👏👏

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Bamseklemmer said:

Ja, gud forby at jeg ser ned på en svett mann som ikke eksisterer! Noe så grusomt.

AnonymBruker
Skrevet

Troll på gang igjen. 

Anonymkode: 4f0e5...524

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...