AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg er singel for første gang på 10 år og merker jeg er ganske redd datingapper. Av en eller annen grunn så frykter jeg litt å få stygge kommentarer fra random personer, selv om jeg ikke har snakket med eller matchet med dem. Men voksne folk klarer vel å oppføre seg sånn noenlunde greit? Jeg er helt ordinær av utseende, verken supermodell eller troll, likevel så tenker jeg litt på dette. Har du opplevd dette? Anonymkode: 13e7e...3cc
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Nei. På tinder kan ingen sende mld til deg før dere matcher. Anonymkode: 1e3ff...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Hvorfor skulle du få stygge kommentarer? Anonymkode: 1fef2...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #6 Skrevet 19. mai 2023 Kun prøvd tinder. Aldri opplevd stygge kommentarer. Noen rare kommentarer ja, men ingen stygge. Anonymkode: b19dc...02c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #7 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor skulle du få stygge kommentarer? Anonymkode: 1fef2...3c4 Vet ikke 😅 Datingapper har vært så fjernt for meg så lenge så sikkert litt derfor det virker ekstra skummelt. Takk for svar dere alle, det beroliger litt 🙊 Anonymkode: 13e7e...3cc
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 Tror ikke vil få noen stygge kommentarer, men hvis du hadde fått det: Hvorfor skulle du bry deg om dumme kommentarer fra fremmede som ikke kjenner deg eller vet noe om ditt liv? Slike folk kommer med kommentarer pga dem selv, og det har egentlig ingenting med deg å gjøre. Anonymkode: 12dc3...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå