AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg har noen profiler som dukker opp med få dagers mellomrom, og en av dem har jeg fått opp to ganger bare i dag! Hva er greia her? Den ene dama sveiper jeg til høyre på, nå mest for moro skyld. Hvordan ser det ut fra hennes side, å få like fra samme mann, 20ganger på en måned? Anonymkode: 72523...7c1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Siden jeg lagde denne tråden for et lite døgn siden, så har jeg sveipet henne til høyre fire ganger til. Hva er det som skjer? Anonymkode: 72523...7c1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 det er vel ikke akkurat "overflod" med medlemmer på Tinder? og hvis man gidder å betale for ett eller annet der, så oppnår man vel at man plopper opp hos flest mulig andre medlemmer (eventuelt at man dukker opp hos de samme medlemmene gjentatte ganger, ettersom det ikke finnes noen andre medlemmer man kan dukke opp hos) Anonymkode: 5b8fa...d6f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): det er vel ikke akkurat "overflod" med medlemmer på Tinder? og hvis man gidder å betale for ett eller annet der, så oppnår man vel at man plopper opp hos flest mulig andre medlemmer (eventuelt at man dukker opp hos de samme medlemmene gjentatte ganger, ettersom det ikke finnes noen andre medlemmer man kan dukke opp hos) Anonymkode: 5b8fa...d6f Du har ikke spilt Tinder så mye, skjønner jeg. Bunken er riktig nok ikke uendelig her jeg bor, men likevel stor nok til at det normalt går uker mellom hver gang samme person dukker opp. At en og samme dukker opp flere ganger pr dag, er et nytt fenomen. Anonymkode: 72523...7c1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 22.35): Jeg har noen profiler som dukker opp med få dagers mellomrom, og en av dem har jeg fått opp to ganger bare i dag! Hva er greia her? Den ene dama sveiper jeg til høyre på, nå mest for moro skyld. Hvordan ser det ut fra hennes side, å få like fra samme mann, 20ganger på en måned? Anonymkode: 72523...7c1 Dette lurer jeg også på. Jeg opplever også å se enkelte profiler igjen og igjen. Jeg lurer også på om dette kan sees fra den andre siden. Du kan jo kun få en like fra en annen person🤔 Jeg tar utgangspunkt i at personen verken har sveipet til høyre, eller venstre på deg. Anonymkode: 1626a...768
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tar utgangspunkt i at personen verken har sveipet til høyre, eller venstre på deg. På meg virker det jo mest sannsynlig at den andre kan ha Tinder Gold, og sveiper meg til venstre, like ofte som jeg sveiper henne til høyre. Men læll. Anonymkode: 72523...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå