AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Okei, overskriften er helt forferdelig 😅 Ønsker på ingen måte å plage eller mase på en person som har sagt vi kanskje burde avslutte, men samtidig så sender denne personen mye blikk og den avvisningen virker ikke helt reell. Vi er begge kvinner(bifile begge to men har begge en større dragning til kvinner) og møttes på jobb men jobber ved forskjellige avdelinger. Begge er single og ingen har barn. Jeg kjenner at jeg er veldig forelsket og har i mange uker fått tilbakemeldinger på at hun er det også. Vi har vært intime og vært på uformell date, men nå sier hun at det kanskje ikke er så lurt at vi fortsetter. Har spurt om hun dater andre, noe hun har benektet. Jeg hadde naturligvis trukket meg unna om det var tilfellet. Er det innafor å sende en melding eller to i håp om at vi kan møtes igjen eller er det bare psykopat-oppførsel? Anonymkode: 059aa...308
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Okei, overskriften er helt forferdelig 😅 Ønsker på ingen måte å plage eller mase på en person som har sagt vi kanskje burde avslutte, men samtidig så sender denne personen mye blikk og den avvisningen virker ikke helt reell. Vi er begge kvinner(bifile begge to men har begge en større dragning til kvinner) og møttes på jobb men jobber ved forskjellige avdelinger. Begge er single og ingen har barn. Jeg kjenner at jeg er veldig forelsket og har i mange uker fått tilbakemeldinger på at hun er det også. Vi har vært intime og vært på uformell date, men nå sier hun at det kanskje ikke er så lurt at vi fortsetter. Har spurt om hun dater andre, noe hun har benektet. Jeg hadde naturligvis trukket meg unna om det var tilfellet. Er det innafor å sende en melding eller to i håp om at vi kan møtes igjen eller er det bare psykopat-oppførsel? Anonymkode: 059aa...308 Du kan gi en sånn siste sjanse melding hvor du starter med å si uten at du har lyst til å starte noe drama hvis hun sier nei, trenger du bare å vite 100% med sikkerhet om hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre fordi du er så forelsket i henne at du vil ikke gå glipp av det i fall det kanskje har kommet feilmeldinger som har satt stopper for det. Hvis det ikke er det, og hun bare ikke har de følelsene for deg lenger så er det greit og du lover du kommer til å la henne være i fred fra nå av. Vær veldig presis på at du ikke er ute etter å gi henne noen form for skyldfølelse. Si at du er forberedt på at hun sier nei, du trenger bare å ha det veldig svart hvit en siste gang slik at du kan begynne å gå igjennom de følelsene som kommer når det blir slutt med noen man har funnet veldig god tone med selv om det har ikke vært så kjempe lang tid. Anonymkode: 82701...32d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Egentlig ikke, det er slike ting som faktisk kanskje medvirker til at folk driter i å respektere andre, fordi det blir så mye mas når man faktisk gidder å respektere andre.. Anonymkode: fe691...f09
esmer Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Okei, overskriften er helt forferdelig 😅 Ønsker på ingen måte å plage eller mase på en person som har sagt vi kanskje burde avslutte, men samtidig så sender denne personen mye blikk og den avvisningen virker ikke helt reell. Vi er begge kvinner(bifile begge to men har begge en større dragning til kvinner) og møttes på jobb men jobber ved forskjellige avdelinger. Begge er single og ingen har barn. Jeg kjenner at jeg er veldig forelsket og har i mange uker fått tilbakemeldinger på at hun er det også. Vi har vært intime og vært på uformell date, men nå sier hun at det kanskje ikke er så lurt at vi fortsetter. Har spurt om hun dater andre, noe hun har benektet. Jeg hadde naturligvis trukket meg unna om det var tilfellet. Er det innafor å sende en melding eller to i håp om at vi kan møtes igjen eller er det bare psykopat-oppførsel? Anonymkode: 059aa...308 Men vedkommende har vell utdypet hvorfor hun tenker det ikke er lurt å fortsette? Er det fordi dere jobber på samme arbeidsplass? Det kan også være at du legger for mye i blikkene hennes fordi du er veldig tiltrukket av henne. Personlig ville jeg bare vært åpen og varm, men latt henne komme til meg, fordi det var hun som ikke ønsket å fortsette.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Nei det er ikke innafor. Respekter at personen har sagt i fra om at hen vil avslutte. Anonymkode: 3739b...1ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå