ceeber_81 Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har aldri betalt strøm da den alltid har vært inkludert i husleien. Nå er den ikke det, og jeg aner ikke hva jeg må regne med å bruke i måneden. Noen som har peiling? Flytter inn i gammelt hus i en leilighet på 65kvm. Hvor mange kilowatt går det med i året cirka? Og hvilken strømleverandør er den billigste i snitt over tid? jeg bor på Gjøvik. Takker for all hjelp!
Gjest Catwoman Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Bruker du bare strøm til varme eller fyrer du med ved og? Er leiligheten i første etasje eller har du noen som bor under deg? Varmen går opp, så da kan det være at du får noe varme av de som bor under. Vi bor på 75 kvadat, i første etasje, fyrer kun med strøm - og hadde brukt ca 1700 kw ved siste måling. Det var strømforbruk for november og desember måned. Vi er to personer. Forbruket blir naturlig nok noe lavere om sommeren.
ceeber_81 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2006 Takk for svar. Jeg bor i første etasje i gammelt (dårlig?) isolert hus, men har heldigvis en liten vedovn jeg kan bruke. Blir målinger foretatt hver tredje måned eller noe sånt? Slik at 1700kWh delt på 3mnd med en snittpris på 80øre blir å regne i underkant av 500kr's strømregning per mnd? Også er jeg enslig da, så da blir vel forbruket enda mindre..
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Takk for svar. Jeg bor i første etasje i gammelt (dårlig?) isolert hus, men har heldigvis en liten vedovn jeg kan bruke. Blir målinger foretatt hver tredje måned eller noe sånt? Slik at 1700kWh delt på 3mnd med en snittpris på 80øre blir å regne i underkant av 500kr's strømregning per mnd? Også er jeg enslig da, så da blir vel forbruket enda mindre.. ← regn med det dobbelte og vel som det i pris. Er så mye avgifter i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå