ichyspider Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg leter og leter. Jeg har sett dette på utallige inspo bilder. Spilepanel i dusjsone, på vegg. Nå pusser vi opp, og jeg vil ha det 😇 Men jeg finner det ingen steder. Flisekompaniet feks står det at det ikke kan brukes i våtsone.... Er det noen som har en anelse om hvor jeg kan finne dette? Alternativt er rett og slett panel look en muliget.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 Håper du har tenkt over at dette vil datere baderommet veldig tydelig. Spilevegg er ikke tidløst. Anonymkode: 32606...25a 1
ichyspider Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Håper du har tenkt over at dette vil datere baderommet veldig tydelig. Spilevegg er ikke tidløst. Anonymkode: 32606...25a Akkurat det bryr jeg meg fint lite om. Det er en smal sak å bytte våtromsplater. 🫡
ichyspider Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Prøv modena fliser Anonymkode: 70e6e...e06 Finner desverre ikke der heller 🫣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå