AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg er i gang med 24-timers EKG registrering, og la plutselig merke til at boksen blinker rødt. Skal den gjøre det? Noen som har peiling? Jeg tror ikke det er meg det er noe galt med altså, men dumt om den boksen ikke fungerer slik den skal 😅 Avdelingen er jo stengt nå, så føler det blir litt fuzz å ringe selve sykehuset for å spørre. Anonymkode: dd380...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Del Skrevet 19. mai 2023 Det varierer sikkert fra merke til merke, "boks til boks", men da jeg gikk med det blinket det et lys med jevne mellomrom. Det var spesielt irriterende da jeg legger veldig merke til slikt når jeg prøver å sove, men klistret en liten tapebit over det lyset 😂 Alt var OK for min del når det kom til resultatet av EKG-en, håper det er for deg og! Forresten, jeg har også gått med 24-timers blodtrykksmåler før EKG-målingen. DET var irriterende det, da den forbannade armgreia pumpa seg opp og stramma seg med jevne mellomrom. Anonymkode: 2edd3...7ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Del Skrevet 19. mai 2023 Forbinder liksom rødt blinkende lys med feil, men håper den skal være slik da 😅 Den boksen er festet i et belte rundt midjen, så jeg ser den ikke hele tiden. Var bare mannen som bemerket at det blinket gjennom toppen min med jevne mellomrom. Satser på at alt er ok med meg også ja, det er pga jeg sliter med hopp og sprett puls, altså takykardi sannsynligvis. Godt at din EKG var fin ❤️ 24-timers blodtrykksmåler, ja da hadde jeg blitt småsprø tror jeg. Anonymkode: dd380...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det varierer sikkert fra merke til merke, "boks til boks", men da jeg gikk med det blinket det et lys med jevne mellomrom. Det var spesielt irriterende da jeg legger veldig merke til slikt når jeg prøver å sove, men klistret en liten tapebit over det lyset 😂 Alt var OK for min del når det kom til resultatet av EKG-en, håper det er for deg og! Forresten, jeg har også gått med 24-timers blodtrykksmåler før EKG-målingen. DET var irriterende det, da den forbannade armgreia pumpa seg opp og stramma seg med jevne mellomrom. Anonymkode: 2edd3...7ab Den blodtryksmåleren kommer jeg aldri til å ville ha på. Ikke når jeg blir 60, 70, 80 år.. får håp de finner ut bedre måter med tiden. Har sett andre i familien brukt sånn. Den klemmer å er vond. Anonymkode: 8fa96...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariel01 Skrevet 19. mai 2023 #5 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det varierer sikkert fra merke til merke, "boks til boks", men da jeg gikk med det blinket det et lys med jevne mellomrom. Det var spesielt irriterende da jeg legger veldig merke til slikt når jeg prøver å sove, men klistret en liten tapebit over det lyset 😂 Alt var OK for min del når det kom til resultatet av EKG-en, håper det er for deg og! Forresten, jeg har også gått med 24-timers blodtrykksmåler før EKG-målingen. DET var irriterende det, da den forbannade armgreia pumpa seg opp og stramma seg med jevne mellomrom. Anonymkode: 2edd3...7ab Ah, den har jeg også gått rundt med! Helt forferdelige greier! Skvatt til hver gang, og fikk da naturligvis forhøyet blodtrykk. Ingen god opplevelse å bli skremme-vekket om natten til de timelige målingene med den heller. Uffa meg.. 24-timers-EKG er en mye smalere sak, bare kjipt å ikke få dusje. Så lenge du ikke har gjort noe veldig merkelig med den, så er det nok helt normalt at den blinker en gang iblant - vil tro det er et tegn på at den fungerer som den skal Husker jeg fikk beskjed om å notere tidspunkter ved spesielle hjerteopplevelser/symptomer (og noen varianter har en knapp du skal trykke på) så husk på det, men ellers er det lite å tenke over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #6 Del Skrevet 19. mai 2023 ariel01 skrev (1 minutt siden): Ah, den har jeg også gått rundt med! Helt forferdelige greier! Skvatt til hver gang, og fikk da naturligvis forhøyet blodtrykk. Ingen god opplevelse å bli skremme-vekket om natten til de timelige målingene med den heller. Uffa meg.. 24-timers-EKG er en mye smalere sak, bare kjipt å ikke få dusje. Så lenge du ikke har gjort noe veldig merkelig med den, så er det nok helt normalt at den blinker en gang iblant - vil tro det er et tegn på at den fungerer som den skal Husker jeg fikk beskjed om å notere tidspunkter ved spesielle hjerteopplevelser/symptomer (og noen varianter har en knapp du skal trykke på) så husk på det, men ellers er det lite å tenke over Heldigvis dusjet jeg en time før jeg fikk den på, og skal ta den av igjen i morgen formiddag, så det går fint å ikke dusje på den tiden. Fikk med et ark jeg skal skrive ned eventuelle symptomer ja, og om jeg gjør spesielle aktiviteter når det skjer, i tillegg til leggetid og oppstandelse. Anonymkode: dd380...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #7 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg mener å huske at boksen blinket da jeg gikk med 24t-EKG også. Tror det bare er et signal om at den er på og måler. Men jeg var også litt i tvil og trodde et øyeblikk at batteriet holdt på å gå ut eller noe. 😅 Anonymkode: 71b2c...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Del Skrevet 20. mai 2023 Mener å huske at jeg fikk beskjed om å ringe hvis den sluttet å blinke. Går derfor ut ifra at den blinker fordi den funker. 😅 Anonymkode: 0e470...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #9 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg mener å huske at boksen blinket da jeg gikk med 24t-EKG også. Tror det bare er et signal om at den er på og måler. Men jeg var også litt i tvil og trodde et øyeblikk at batteriet holdt på å gå ut eller noe. 😅 Anonymkode: 71b2c...588 Da den ble koblet på, så sa sykepleier at den ville skru seg av når 24-timer var gått. Jeg fulgte faktisk med, og da stoppet den røde blinkingen. Så da vil jeg tro at det var normalt 😁 Anonymkode: dd380...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå