AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Snille menn eller de som er usikre får seg ikke dame, de spiller ikke helt kortene. Dårlig til å flørte. Fyr på nesten 40, aldri hatt dame før.... merker at han er veldig snill. Men det er jo ikke bra å være for snill. De som har draget på damene er de som flørter, gir komplimenter kan spillet. Han gir nesten aldri komplimenter, kort i meldinger. Ikke har han vært på date på 3-4 år.😊 har han likevel foreslått å møtes i helgen. Men etter så mange år som singel, så kommer han aldri til å inngå et forhold nå i en alder av 40 nesten?? 🤔 de mennene jeg har vært sammen med, har vært romantiske, flørtete, flinke med komplimenter. Tatt initativ. Selvom han sier: vi kan jo se an. Jeg syns det er turn off med menn som aldri har hatt dame. Hva tenker dere om snille menn? Eller så er han en fyr som er voldelig og som ikke er i stand til å være i forhold.... Anonymkode: f7274...46d
visp Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Du har jo ikke møtt han engang? Det var voldsomt til forhåndsdømming:) 13
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Jeg ha en sånn mann en sjanse. Beste jeg har gjort ever 😀 Anonymkode: 60563...4ee 3 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg syns det er turn off med menn som aldri har hatt dame. Hva tenker dere om snille menn? Eller så er han en fyr som er voldelig og som ikke er i stand til å være i forhold.... Enig. Det handler ofte om at slike menn ikke tåler å bli avviste. De legger hele sin mannlighet i det å lykkes med dating. Når de ikke lykkes blir de i stedet passive og litt creepy faktisk. De blir for ivrige. (Beta synes jeg er feil ord, men hun har et poeng, menn som legger for mye i dette med å lykkes med dating blir desperate når de ikke lykkes) Anonymkode: d9f90...41d 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Hvorfor snakker du om snille menn i flertall, for så å dreie det over på denne konkrete mannen? Og hvorfor er du ikke sammen med en av disse glatte snakkemennene? Og hvorfor kaller du det snill, når det er sjenert, tafatt, eller forsiktig du mener? Vil du ha en slem mann? Anonymkode: fed61...53d 6 11
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #6 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Snille menn eller de som er usikre får seg ikke dame, de spiller ikke helt kortene. Dårlig til å flørte. Fyr på nesten 40, aldri hatt dame før.... merker at han er veldig snill. Men det er jo ikke bra å være for snill. De som har draget på damene er de som flørter, gir komplimenter kan spillet. Han gir nesten aldri komplimenter, kort i meldinger. Ikke har han vært på date på 3-4 år.😊 har han likevel foreslått å møtes i helgen. Men etter så mange år som singel, så kommer han aldri til å inngå et forhold nå i en alder av 40 nesten?? 🤔 de mennene jeg har vært sammen med, har vært romantiske, flørtete, flinke med komplimenter. Tatt initativ. Selvom han sier: vi kan jo se an. Jeg syns det er turn off med menn som aldri har hatt dame. Hva tenker dere om snille menn? Eller så er han en fyr som er voldelig og som ikke er i stand til å være i forhold.... Anonymkode: f7274...46d Dette var et merkelig sammensurium. Er problemet at han er snill? Er problemet at han er usikker? Er problemet at han er dårlig på å flørte? Er problemet at han aldri har hatt dame? Er problemet at han kan være voldelig? Innlegget ditt har jo ikke noe med overskriften å gjøre. Jeg hadde jo aldri i verden datet eller blitt sammen med en mann som ikke er snill. Å være snill er en forutsetning for en relasjon. Anonymkode: 9fccf...25e 6 7
Andro Skrevet 19. mai 2023 #7 Skrevet 19. mai 2023 En snill mann som ikke gir komplimenter og kanskje kan være voldelig? Hørtes ikke ut som han hverken er snill, har sjarm eller kan stoles på. Og så spør du hvorfor han er alene? 6 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når de ikke lykkes blir de i stedet passive og litt creepy faktisk. De blir for ivrige. Passiv-ivrig, eller ivrig-passiv da? Jeg tror ikke du snakker om den samme fyren som ts. Anonymkode: fed61...53d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Passiv-ivrig, eller ivrig-passiv da? Jeg tror ikke du snakker om den samme fyren som ts. Anonymkode: fed61...53d Passiv, som i at de ikke er frempå. Når noen likevel viser litt interesse for dem så overvelder de en. Anonymkode: d9f90...41d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 Det holder ikke å være snill. Du må være litt smart/kultivert, ha gode holdninger, rett alder (verken for ung eller for gammel) + se skapelig ut i tillegg. Da er det veldig fint å være snill også, men i tillegg til det andre. Anonymkode: c7861...1d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 En man kan være snill og likevel være god til å flørte, ta initiativ, romantisk etc. Du får det til å virke som motsetninger? Mener du at slemme menn er flinkere til å flørte og gi komplimenter? Teiteste jeg har hørt. Anonymkode: 87c05...24b 1 2
Ardwinna Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 Insinuerer du at menn som er i et forhold ikke er snille? 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 Tittelen din har ingenting med det sprø innlegget ditt å gjøre. Det er snille menn som får forhold. Damer lister opp snill som den viktigste egenskapen i partner og dumper menn som viser seg å ikke være snille. Slemme menn får ikke forhold, det er bare damer med store barndomstraumer og relasjonsproblemer som godtar slemme menn, men forhold med de er ikke basert på kjærlighet, kun på maktutøvelse og mishandling/selvskading. Anonymkode: 01c6e...e75 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Snille menn eller de som er usikre får seg ikke dame, de spiller ikke helt kortene. Dårlig til å flørte. Fyr på nesten 40, aldri hatt dame før.... merker at han er veldig snill. Men det er jo ikke bra å være for snill. De som har draget på damene er de som flørter, gir komplimenter kan spillet. Han gir nesten aldri komplimenter, kort i meldinger. Ikke har han vært på date på 3-4 år.😊 har han likevel foreslått å møtes i helgen. Men etter så mange år som singel, så kommer han aldri til å inngå et forhold nå i en alder av 40 nesten?? 🤔 de mennene jeg har vært sammen med, har vært romantiske, flørtete, flinke med komplimenter. Tatt initativ. Selvom han sier: vi kan jo se an. Jeg syns det er turn off med menn som aldri har hatt dame. Hva tenker dere om snille menn? Eller så er han en fyr som er voldelig og som ikke er i stand til å være i forhold.... Anonymkode: f7274...46d Hva mener du med snill egentlig? Han høres da ikke spesielt snill ut. Han høres ikke slem ut heller, men han virker ikke som en som vil vise at han bryr seg om deg ut fra det du sier. Så hva er det som gjør ham snill? Anonymkode: d1bfa...c34 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med snill egentlig? Han høres da ikke spesielt snill ut. Han høres ikke slem ut heller, men han virker ikke som en som vil vise at han bryr seg om deg ut fra det du sier. Så hva er det som gjør ham snill? Anonymkode: d1bfa...c34 Enig, mannen ts snakker om virker bare ikke interessert nok. Anonymkode: 01c6e...e75 3
viren Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 Ts - jeg tror ikke du forstår hva ordet «snill» betyr. Veldig vanskelig å forstå innlegget ditt forøvrig, det er usammenhengende rør. Uerfarne menn er kanskje usikre, så får det være opp til deg om det er et problem og du vil gi det en sjanse. Men som noen over her sa: ikke bland snill med tafatt, de har ingenting med hverandre å gjøre. 4
Duff Skrevet 19. mai 2023 #17 Skrevet 19. mai 2023 Min mann er veldig snill og ikke god på flørting men god på så mye annet. Av og til er han usikker, da er jeg bestemt og når jeg er usikker er han bestemt. Fin fyr å dele livet med 💘 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #18 Skrevet 19. mai 2023 Jeg bare blir nysgjerrig på hvorfor singel hele livet. Hvilken grunn? Er det forpliktelsesangst eller noe annet?🤷🏼♀️jeg kommer ikke til å spørre. Men man tenker jo at noe skurrer.... Anonymkode: f7274...46d 1
RockyRose Skrevet 19. mai 2023 #20 Skrevet 19. mai 2023 Eg er gift med ein snill mann, så jo, dei får kjærestar dei og. Men dei må jo vere interessante dei og, akkurat som damene. Ts, kva er problemet ditt då sidan du har vore med fleire og kanskje ikkje klara halde på ein mann? Sidan du nærmar deg 40 (antakelse sidan mannen er 40), og enda er singel? 🤔 *berre like fordomsfull som du er* 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå