AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Er så grundig lei av fremmede menn som adder meg på snap. Hva prøver de egentlig på? De fleste spør om alder som første spørsmål og jeg mistenker de er ute etter å blotte seg men vil sikre seg at man ikke er mindreårig. Er jeg for fordomsfull og streng som sletter de med en gang? Er det noen her som har tatt seg tid til å faktisk bli kjent med de? Noen som har opplevd å møte "den rette" på denne måten? Er de tapere alle sammen? Anonymkode: b12fb...fec
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Aner ikke. Jeg har selvfølgelig ikke fremmede menn på snap. Anonymkode: dcb84...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aner ikke. Jeg har selvfølgelig ikke fremmede menn på snap. Anonymkode: dcb84...2d5 Jeg har for en gangs skyld skrudd på "Legg til raskt" funksjonen, for å finne venner. Jeg hadde den slått av når snap var nytt og har aldri brukt snap aktivt før nå i det siste og kunne tenke meg å få flere av de gamle vennene mine der som kan adde meg hvis de finner meg. Tror da når det står Espen eller Erik at det er en Espen eller Erik jeg kjenner og godtar men så viser det seg at det ikke er noen jeg kjenner Anonymkode: b12fb...fec
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så grundig lei av fremmede menn som adder meg på snap. Hva prøver de egentlig på? De fleste spør om alder som første spørsmål og jeg mistenker de er ute etter å blotte seg men vil sikre seg at man ikke er mindreårig. Er jeg for fordomsfull og streng som sletter de med en gang? Er det noen her som har tatt seg tid til å faktisk bli kjent med de? Noen som har opplevd å møte "den rette" på denne måten? Er de tapere alle sammen? Anonymkode: b12fb...fec Nei!👏🏼 Du sparer deg selv for ubehagelige samtaler med fremmede kåtsekker. Det eneste disse ønsker er jo å få seg et ligg. Anonymkode: 18412...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå