Gå til innhold

Sletter du matcher som legger 0 innsats inn i samtalen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker da på menn som starter samtalen med «Hei», «Hva skjer?» eller den verste av dem alle «Fortell litt om deg selv».

Særlig den siste synes jeg er på grensen til fornærmende. Vedkommende viser ingen sjarm eller interesse for meg. Og orker ikke løfte så mye som en finger eller hjernecelle for å få til en samtale. Det er så low effort at vedkommende heller skulle latt være å skrive til meg i det hele tatt. Det blir liksom opp til meg å lage hele samtalen og å bevise at jeg er bra nok som på et jobbintervju, mens han selv bare er passiv og dritkjedelig og tror at jeg gidder det.

Sletter du matcher som legger 0 innsats inn i samtalen med en gang eller gir du dem en sjangse?

Anonymkode: 0a236...0d9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sletter matcher etter tre dager uten å ha startet en samtale.

Anonymkode: 82a38...1bc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter til det stopper opp, og så gir jeg dem et par dager på å vise interesse, før jeg sletter. M54

Anonymkode: fc80b...2be

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som ikke gjør en innsats kan du tenke deg hvordan er i forhold.

Anonymkode: 8766f...cc3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sletter de som bare svarer kort og ikke stiller spørsmål tilbake. 

Men skal stolt innrømme jeg er en av de som sender "Vil du fortelle litt om deg selv? " melding om de ikke har noe info i profilteksten sin. Jeg er ute etter å finne en partner, og vil bli kjent og finne ut om vi har noe til felles. Gidder ikke chatte med noen som kanskje er helt forskjellig fra meg så vi aldri vil funke sammen uansett. Må få et inntrykk av personen for å gidde å chatte med han 

Anonymkode: 4d6fe...aab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sletter de som bare svarer kort og ikke stiller spørsmål tilbake. 

Men skal stolt innrømme jeg er en av de som sender "Vil du fortelle litt om deg selv? " melding om de ikke har noe info i profilteksten sin. Jeg er ute etter å finne en partner, og vil bli kjent og finne ut om vi har noe til felles. Gidder ikke chatte med noen som kanskje er helt forskjellig fra meg så vi aldri vil funke sammen uansett. Må få et inntrykk av personen for å gidde å chatte med han 

Anonymkode: 4d6fe...aab

Finnes det ikke en milliard bedre og mer karismatiske måter å få til det på?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finnes det ikke en milliard bedre og mer karismatiske måter å få til det på?

Tenkte du på i motsetning til å være på Tinder? Det ene utelukker vel ikke det andre? 

Anonymkode: fc80b...2be

AnonymBruker
Skrevet

Syns hei er kjempefint å savner en samtale med naturlig oppbygging isyede for lange brev

Så lenge vedkommende er engasjert og vi har lik humor i resten av samtalen er det topp, simpelt og greit. 

Anonymkode: 45811...6d3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de samtale-innledningene du nevner er greie jeg. Det viktigste er jo at man kommer i dialog og blir kjent, ikke at man er den beste skribenten eller har de morsomste åpningene. Jeg er i hvert fall ikke noe mer kreativ selv og forventet heller ikke at menn er det

Hilsen kvinne

Anonymkode: 6204a...620

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så sinnsykt viktig at drømmemannen har en fantastisk åpningsreplikk? Og at bildene er tatt fra riktig vinkel? Osv osv

Anonymkode: 15813...de9

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Syns hei er kjempefint å savner en samtale med naturlig oppbygging isyede for lange brev

Så lenge vedkommende er engasjert og vi har lik humor i resten av samtalen er det topp, simpelt og greit. 

Anonymkode: 45811...6d3

Jeg synes "hei" virker veldig uengasjert og kjedelig. Hvorfor ikke si noe morsomt, noe hyggelig eller noe sprøtt istedet? Gi samtalen en god start? Jeg må innrømme at det er veldig mange "hei"-meldinger jeg ikke har giddet å svare på. Rett og slett fordi erfaring tilsier at oppfølgningen er like kjedelig og uengasjert. En "hei"-samtale kan gå slik:

M: Hei!

K: Hei på deg! Wow, hvordan overlevde du dagen på bilde 2? Kudos for god kjemi med elefanter!

M: He he

M: Det gikk greit. Takk.

K: Godt å høre. Så - noen spennende planer i helgen? Vi får jo DET været!

M: Skal en tur til onkelen min

K: Så koselig da! Har dere god kontakt?

M: Ja, ganske

......*K orker ikke mer*......

K: Okay, takk for samtalen. Tror ikke vi er en match, men du får ha en super helg og lykke til videre:)

Anonymkode: aae52...02c

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, sletter som regel aldri matches. Føler ikke noe behov for å "rydde opp" selv om ingen har skrevet noe eller samtalen døde ut.

Anonymkode: b8b82...12d

Skrevet

Ja. Men sier som regel fra først om at jeg ikke tror vi er match.

Skrevet

Samme gjelder kvinner. En kvinne lurte på hva jeg mente om lyrikken i favorittsangen hennes på Spotify. Wtf..Virker som Tinder bare er for de vellykkede, for de som har jobb, bil, leilighet  og god helse. Hva med resten? Finner ikke de på Tinder... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...