AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Del Skrevet 19. mai 2023 Ja ønsker å vite hva jeg kan ha til tacoen? Liker ikke sterk smak. Ønsker tips. Anonymkode: 52c2f...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Del Skrevet 19. mai 2023 Det du liker selv, vel. Du har vel en pekepinn på hva du liker å spise? Anonymkode: 878da...5fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firkløver27 Skrevet 19. mai 2023 #3 Del Skrevet 19. mai 2023 Kjøttdeig med tacokrydder, Ost, salat, tomat, løk, guacamole, salsa, mais, tacosaus, banana peppers, jalapeño, rømme og nacho chips med ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Del Skrevet 19. mai 2023 Guacamole eller bare avokado i biter, tomat, paprika, bønner, mais, salat, jalapeño, løk (gjerne rødløk), tacosaus (sterk!), ananas… Jeg elsker å få servert taco på besøk, for da er det ikke noen som begynner å kommentere når jeg ikke spiser det ene eller det andre (spiser ikke kjøttet hvis jeg ikke vet hvilket krydder som er brukt, blir kjempedårlig av et bestemt merke, og spiser ikke melkeprodukter). Anonymkode: 5a0f0...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Del Skrevet 19. mai 2023 Hva slags type taco? Anonymkode: 34c34...56d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #6 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg liker godt revet kylling eller biff, pico de gallo, grillet mais, cheddarost og syltet rødløk. Anonymkode: b2d00...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #7 Del Skrevet 19. mai 2023 Refried beans med ovnsbakt søtpotet Anonymkode: c56a8...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Del Skrevet 19. mai 2023 Tacoskjell med kjøttdeig i tacokrydder,mais, ost, rå rødløk. Ha den i micro til osten er smeltet. Anonymkode: e40d4...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Del Skrevet 19. mai 2023 Hørt og fremst, ferske, hjemmelagede tortillas, smaker nydelig (maismel, selvfølgelig)! Videre er jeg veldig glad i langtidsstekt kjøtt, gjerne marinert oksekjøtt. Såpass stekt at konsisensen nærmer seg "pulled pork". Og såpass marinert at det renner av kjøttet, mmhmmm.. Litt salat, noe løk, samt hvitløk, noe chilikrydder, alt etter hvem som skal spise og hvor hot de liker maten. Selv kan jeg dra på en del, men det er nok noe jeg har med meg etter å ha bodd i El Paso i noen år. Stort mer bruker jeg ikke. Jeg vet det skiller seg veldig fra "tacoen" jeg fikk servert som ung på 80- og 90-tallet (kanskje særlig 90-tallet?), men dette er hva jeg forbinder med taco. Anonymkode: 623b7...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #10 Del Skrevet 19. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hørt og fremst, ferske, hjemmelagede tortillas, smaker nydelig (maismel, selvfølgelig)! Videre er jeg veldig glad i langtidsstekt kjøtt, gjerne marinert oksekjøtt. Såpass stekt at konsisensen nærmer seg "pulled pork". Og såpass marinert at det renner av kjøttet, mmhmmm.. Litt salat, noe løk, samt hvitløk, noe chilikrydder, alt etter hvem som skal spise og hvor hot de liker maten. Selv kan jeg dra på en del, men det er nok noe jeg har med meg etter å ha bodd i El Paso i noen år. Stort mer bruker jeg ikke. Jeg vet det skiller seg veldig fra "tacoen" jeg fikk servert som ung på 80- og 90-tallet (kanskje særlig 90-tallet?), men dette er hva jeg forbinder med taco. Anonymkode: 623b7...735 Mente naturlig nok "først og fremst", ikke "hørt og fremst" Anonymkode: 623b7...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. mai 2023 #11 Del Skrevet 19. mai 2023 Søtpotet, grillet paprika, syltet rødløk (stekt i balsamico), avocado, sopp, bønnestuing av kidneybønner, rømme. Kan være kjøttdeig, kyllingfilet eller sånn blandet kjøttdeig/grønnsaker. Men supergodt er også å steke sopp, grønne linser, hakkede cashew&valnøtter 🥰 Enten som vegetar/vegantaco eller til kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #12 Del Skrevet 19. mai 2023 Spiser taco med salat, agurk, tomat, kidneybønner, kjøttdeig, paprika, salsa, guacamole, rømme, ost, løk, tortilla, nachochips og mango. Anonymkode: 10074...e98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #13 Del Skrevet 19. mai 2023 Hjemmelaget mangosalsa! Anonymkode: 99440...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #14 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg er glad i taco med torsk. Steker biter av torsk krydret med koriander, spisskummen og chili, og bruker en gaffel til å dele den opp. Serverer med guacamole, strimlet rød spisskål, mango i biter blandet med ruccola, fetaost, chilirømme (rømme, majones, shiracha). Himmelsk! ❤️ Anonymkode: ddf78...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #15 Del Skrevet 23. mai 2023 - Drømmelett - Karbondadedeig med hjemmelaget taco-krydder (ikke bare salt som ferdigposene har...) - jalapenos - hot taco-saus - paprika - tomat - agurk - mais (masse) - peanøtter - kokt egg I den rekkefølgen. Kan være godt med guacamole også. Trenger ikke ost. Anonymkode: 46e3c...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #16 Del Skrevet 23. mai 2023 Det jeg liker å ha på taco, det er guacamole, kjøttdeig, isbergsalat, tomat, mais, agurk, og kanskje noen knuste tacoskjell Anonymkode: 61703...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #17 Del Skrevet 23. mai 2023 Her i huset spiser vi: Kjøttdeig m/fajitaskrydder Salat Mais Bacon Ananas Agurk Rømmedip eller bare rømme Cheddardip eller raspet ost Tortillachips Salsa Anonymkode: 951bd...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #18 Del Skrevet 23. mai 2023 Maispuré, bl.a. Veldig godt 😍 Anonymkode: ca939...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #19 Del Skrevet 23. mai 2023 kjøttdeig med tacokrydder, agurk, paprika, salatblanding, masse mais, ost, mild salsa og noen ganger mango. Anonymkode: 4e5c0...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå