Gå til innhold

Hva liker du på din taco?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja ønsker å vite hva jeg kan ha til tacoen? Liker ikke sterk smak. Ønsker tips.

Anonymkode: 52c2f...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det du liker selv, vel. Du har vel en pekepinn på hva du liker å spise?

Anonymkode: 878da...5fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttdeig med tacokrydder, Ost, salat, tomat, løk, guacamole, salsa, mais, tacosaus, banana peppers, jalapeño, rømme og nacho chips med ost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Guacamole eller bare avokado i biter, tomat, paprika, bønner, mais, salat, jalapeño, løk (gjerne rødløk), tacosaus (sterk!), ananas…

Jeg elsker å få servert taco på besøk, for da er det ikke noen som begynner å kommentere når jeg ikke spiser det ene eller det andre (spiser ikke kjøttet hvis jeg ikke vet hvilket krydder som er brukt, blir kjempedårlig av et bestemt merke, og spiser ikke melkeprodukter).

Anonymkode: 5a0f0...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker godt revet kylling eller biff, pico de gallo, grillet mais, cheddarost og syltet rødløk.

Anonymkode: b2d00...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Refried beans med ovnsbakt søtpotet

Anonymkode: c56a8...d28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tacoskjell med kjøttdeig i tacokrydder,mais,  ost, rå rødløk. Ha den i micro til osten er smeltet.

Anonymkode: e40d4...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hørt og fremst, ferske, hjemmelagede tortillas, smaker nydelig (maismel, selvfølgelig)! 

Videre er jeg veldig glad i langtidsstekt kjøtt, gjerne marinert oksekjøtt. Såpass stekt at konsisensen nærmer seg "pulled pork". Og såpass marinert at det renner av kjøttet, mmhmmm..

Litt salat, noe løk, samt hvitløk, noe chilikrydder, alt etter hvem som skal spise og hvor hot de liker maten. Selv kan jeg dra på en del, men det er nok noe jeg har med meg etter å ha bodd i El Paso i noen år.

Stort mer bruker jeg ikke. Jeg vet det skiller seg veldig fra "tacoen" jeg fikk servert som ung på 80- og 90-tallet (kanskje særlig 90-tallet?), men dette er hva jeg forbinder med taco.

Anonymkode: 623b7...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hørt og fremst, ferske, hjemmelagede tortillas, smaker nydelig (maismel, selvfølgelig)! 

Videre er jeg veldig glad i langtidsstekt kjøtt, gjerne marinert oksekjøtt. Såpass stekt at konsisensen nærmer seg "pulled pork". Og såpass marinert at det renner av kjøttet, mmhmmm..

Litt salat, noe løk, samt hvitløk, noe chilikrydder, alt etter hvem som skal spise og hvor hot de liker maten. Selv kan jeg dra på en del, men det er nok noe jeg har med meg etter å ha bodd i El Paso i noen år.

Stort mer bruker jeg ikke. Jeg vet det skiller seg veldig fra "tacoen" jeg fikk servert som ung på 80- og 90-tallet (kanskje særlig 90-tallet?), men dette er hva jeg forbinder med taco.

Mente naturlig nok "først og fremst", ikke "hørt og fremst" :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpotet, grillet paprika, syltet rødløk (stekt i balsamico), avocado, sopp, bønnestuing av kidneybønner, rømme.

Kan være kjøttdeig, kyllingfilet eller sånn blandet kjøttdeig/grønnsaker. 

Men supergodt er også å steke sopp, grønne linser, hakkede cashew&valnøtter 🥰 Enten som vegetar/vegantaco eller til kjøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser taco med salat, agurk, tomat, kidneybønner, kjøttdeig, paprika, salsa, guacamole, rømme, ost, løk, tortilla, nachochips og mango.

Anonymkode: 10074...e98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er glad i taco med torsk. Steker biter av torsk krydret med koriander, spisskummen og chili, og bruker en gaffel til å dele den opp.

Serverer med guacamole, strimlet rød spisskål, mango i biter blandet med ruccola, fetaost, chilirømme (rømme, majones, shiracha).

Himmelsk! ❤️

Anonymkode: ddf78...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Drømmelett
- Karbondadedeig med hjemmelaget taco-krydder (ikke bare salt som ferdigposene har...)
- jalapenos
- hot taco-saus
- paprika
- tomat
- agurk
- mais (masse)
- peanøtter
- kokt egg

I den rekkefølgen. Kan være godt med guacamole også. Trenger ikke ost. 

Anonymkode: 46e3c...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg liker å ha på taco, det er guacamole, kjøttdeig, isbergsalat, tomat, mais, agurk, og kanskje noen knuste tacoskjell

Anonymkode: 61703...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Her i huset spiser vi:

Kjøttdeig m/fajitaskrydder 

Salat

Mais

Bacon

Ananas

Agurk

Rømmedip eller bare rømme 

Cheddardip eller raspet ost

Tortillachips 

Salsa

Anonymkode: 951bd...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maispuré, bl.a. Veldig godt 😍

Anonymkode: ca939...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kjøttdeig med tacokrydder, agurk, paprika, salatblanding, masse mais, ost, mild salsa og noen ganger mango. 

Anonymkode: 4e5c0...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...