Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte noen poser potetgull som var nedpriset i dag. Den ene posen har et hull nederst på posen som jeg ikke så før jeg kom hjem. Orker ikke å gå tilbake til butikken å bytte den da det er ganske langt å gå og jeg er sliten. Kan jeg spise dette? Blir potetgullet ødelagt om posen ikke er tett?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stort er hullet? 

Anonymkode: cb819...ca0

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok veldig fint. Er ikke alltid jeg får lukket posen helt igjen når jeg legger fra meg posen heller, det eneste som skjer er at det eventuelt mister litt sprøhet.

Anonymkode: 69c33...91e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det går nok veldig fint. Er ikke alltid jeg får lukket posen helt igjen når jeg legger fra meg posen heller, det eneste som skjer er at det eventuelt mister litt sprøhet.

Anonymkode: 69c33...91e

Ja, det er jo ingen forskjell på at posen har ligget åpen hjemme i skapet og når den har ligget åpen i butikken, med mus og slik 

Anonymkode: cb819...ca0

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden spist potetgull (eller noe annet) som hadde skader i emballasjen fra butikken. Ingen vet når skaden skjedde eller hva som har kommet seg inn i emballasjen siden den tid. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Potetgullet blir nok ikke ødelagt, men selv hadde jeg aldri spist noe slikt som var åpnet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...