male32 Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Hei Jeg kjøpte noen poser potetgull som var nedpriset i dag. Den ene posen har et hull nederst på posen som jeg ikke så før jeg kom hjem. Orker ikke å gå tilbake til butikken å bytte den da det er ganske langt å gå og jeg er sliten. Kan jeg spise dette? Blir potetgullet ødelagt om posen ikke er tett?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Hvor stort er hullet? Anonymkode: cb819...ca0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Det går nok veldig fint. Er ikke alltid jeg får lukket posen helt igjen når jeg legger fra meg posen heller, det eneste som skjer er at det eventuelt mister litt sprøhet. Anonymkode: 69c33...91e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det går nok veldig fint. Er ikke alltid jeg får lukket posen helt igjen når jeg legger fra meg posen heller, det eneste som skjer er at det eventuelt mister litt sprøhet. Anonymkode: 69c33...91e Ja, det er jo ingen forskjell på at posen har ligget åpen hjemme i skapet og når den har ligget åpen i butikken, med mus og slik Anonymkode: cb819...ca0
Mezzosoprena Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Jeg hadde aldri i verden spist potetgull (eller noe annet) som hadde skader i emballasjen fra butikken. Ingen vet når skaden skjedde eller hva som har kommet seg inn i emballasjen siden den tid. 2 1
Vixella Skrevet 19. mai 2023 #6 Skrevet 19. mai 2023 Potetgullet blir nok ikke ødelagt, men selv hadde jeg aldri spist noe slikt som var åpnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå