Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #1 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg og en venninne vurderer en jentetur til syden når fotball-vm er i gang for fullt og samboerene våre blir håpløse å være med. (hihi - alltid en unnskyldning på lager for å finne på noe gøy) Det må bli når jeg er ferdig med eksamen/hun med jobb - så det blir vel i en av de siste ukene i juni/overgangen juli tenker jeg. Har surfet litt rundt på diverse reiseopperatører sine sider, og det blir jo fort veldig dyrt hvis vi bestiller allerede nå. Hvis vi må ut med 6000,- hver bare for reise og opphold i en uke så holder vi oss heller hjemme. Jeg har bare vært i "syden" en gang, så vet ikke helt hvordan det fungerer med restplasser og slikt. Hvor vi reiser har lite å si (så lenge standarden er brukbar og det ikke er altfor langt til strand/by) - vi vil bare ha sol, sommer og gjerne en paraplydrink eller to Er det risky å ikke bestille noe og sette av en drøy uke og satse på at det dukker opp noen billige restplasser når det nærmer seg? Jeg vet at det i fjor var dårlig med restplasser pga det dårlige været her hjemme - men hvordan pleier det å være? Noen som har erfaringer med dette? Pga. sommerjobb må vi bestemme oss snart om vi skal satse på at det blir tur eller ikke, og når vi isåfall skal be om fri fra jobb. Håper noen har noen erfaringer å dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #2 Del Skrevet 8. januar 2006 Det er svært få restplasser i slutten av juni, og de som de har, reduseres ikke så mye for å bli solgt, som f eks i mai, eller slutten av august. Jeg syns forøvrig ikke at 6000 for en tut i slutten av juni er dyrt, hvis bostedet er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #3 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg syns forøvrig ikke at 6000 for en tut i slutten av juni er dyrt, hvis bostedet er bra. ← Nja..veldig dyrt er det vel kanskje ikke. Men når dette egentlig ikke er ment som hovedferien - bare en liten jentetur så blir det for dyrt for en som lever på studentbudsjett. Da får vi heller vurdere å utsette turen til høsten - slik at en kan få samme turen til halve prisen. Men uansett, takk for svar. Da er det vel altså som jeg fryktet - lite med restplasser i slutten av juni. Hadde et lite håp om at det kanskje var litt ledig før fellesferien, men det er vel litt optimistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #4 Del Skrevet 9. januar 2006 Dere kan jo for eksempel kjøpe billetter med Norwegian til Lisboa, så får dere både strand og storby. Overnatting finner dere greit på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 10. januar 2006 #5 Del Skrevet 10. januar 2006 Det gjelder å ha litt is i magen! Vi reiste to venninner på sommeren i fjor. Bestillte ei uke før avreise (spennende!) og betalte 1500.- hver for 14 dager i Hellas (fly+hotell). Da visste vi ikke hvilket hotell vi kom til, men vi ble kjempefornøyde. Dobbeltrom med eget bad og balkong, kort vei til stranda og til sentrum. Tror vi betalte 200.- ekstra for å være garantert eget bad, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå