AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg står helt fast og trenger sårt noen råd for å komme meg videre. Jeg ble introdusert for en mann for 1,5 år siden. Var ikke særlig interessert i starten, men så ble jeg veldig interessert. Vi snakket litt, men det døde fort ut. Vi har hverandre på sosiale medier, men snakker ikke sammen. Problemet mitt er at jeg bare ikke klarer å stoppe og tenke på han. Jeg vet at han er en fyr som tar godt for seg når det gjelder kvinner, og hver gang jeg treffer han på byen så er han med forskjellige. Har sett han sjekke opp kvinner, ha de på fanget, kline med dem osv. Det skulle være nok til at jeg mistet interessen, men den er der fortsatt. Vi har en del felles bekjente, og vi jobber i samme bygg. Jeg møter aldri på han mens jeg er på jobb, men hender en sjelden gang at jeg ser han når jeg skal til og fra arbeidsplassen. Sjansen for å møte på han sammen med bekjente er der, og har derfor ikke slettet han fra sosiale medier. Tviler sterkt på at han hadde merket det, men jeg er ikke en person som sletter folk med mindre de oppfører seg ufint. Begge er forresten veldig lite aktiv på sosiale medier, så er ikke sånn at jeg følger med på hva han driver på med. Prøver å fortelle meg selv at det aldri kommer til å bli meg og han, og at han overhode ikke er interessert. Men det hjelper ikke... Føler meg så fryktelig dum, og er redd han vet at jeg er interessert. Har aldri hatt det sånn som dette før, og jeg føler meg som en jente på 13 år. Har prøvd å date andre, men jeg blir ikke interessert i noen. Jeg er så lei av dette nå, og jeg vil videre.. Er det flere som har hatt det sånn? Eller som har noen gode råd for å miste interessen? Anonymkode: 8516b...e40
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Bryte kontakt og slutte å følge han på sosiale medier, innse at man skaper en fantasi og bestemme seg for å leve i virkeligheten Anonymkode: a0ddf...35a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Hvor mye snakket dere den gangen for 1,5 år siden? Noen ganger kan det faktisk hjelpe å bli bedre kjent med personen. Kanskje det å se mer av hvem han er, på godt og vondt, kan hjelpe deg å slutte og idealisere ham og se at han bare er en helt vanlig fyr? Anonymkode: 6a2db...d5e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Begynn å tenke over/snakk med deg selv om alle måtene dere ikke passer sammen på , og ikke har gode samtaler osv. Ofte lager man seg et drømmebilde av en perfekt person. Jeg var hodestups forelska i en mann jeg kun hadde hatt noen få samtaler med. Han visste ingenting, men jeg hadde fått det for meg at vi passa perfekt sammen. At han var perfekt for meg. Etter et år dabbet følelsene av, jeg hadde andre ting å tenke på og jeg begynte å skjønne at vi faktisk overhode ikke passet sammen. Samtalen fløt aldri lett og han var rett og slett ikke noe for meg. Det går over når man begynner å fokusere på andre ting. Start med en ny hobby eller møt noen nye mennesker, så skal du se at du greier å glemme han du også! Anonymkode: 68d8a...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå