Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venn men ellers ingen andre. 

Anonymkode: 4dd71...c58

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen venner 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Et par 😊Sånn blir det. Men fint det! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå har jeg ikke akkurat mange venner men de få vennene jeg har er gode og lojale. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg har ektefelle, tre barn, en besteveninne, en håndfull veldig nære venner og mange bekjente. Det er jeg som begrenser kontakten med andre fordi jeg også trenger alenetid😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har venner men ingen gode venner utenom samboeren min

Anonymkode: b7267...c8b

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen, men har egentlig ikke noe behov heller da jeg er introvert. Jobbbog familie er nok sånn sett. At jeg ikke har kjæreste derimot er kjipt, men man blir vant til det også.

Anonymkode: 8e738...190

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har samboer og barn da.

Anonymkode: 79499...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Ektefelle, en god venn og en barndomdkompis jeg sjeldent ser, men som jeg vet stiller opp når det trengs.

Anonymkode: d3aaa...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg hadde en bestevenn . Men etter 40 års vennskap ser jeg meg nødt til å droppe vennskapet. Orker ikke alt drama og ser at jeg kommer i siste rekke når det gjelder vennskap. Det er sårt da jeg alltid har stilt opp. Hun levde i et dårlig forhold i mange år. Jeg var der hver gang hun trengte støtte. Hun måtte flytte ut brått og fikk bo hos meg en stund. Etterhvert har hun trekt seg mer tilbake da hun fant en annen venn. Så da stiller jeg ikke opp mer.

Anonymkode: fe4cc...55e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en veldig god venninne. Så ble jeg kronisk syk med mindre energi enn tidligere. Så traff hun mannen. Hun har selv lagd avstand og jeg kan ikke lenger ringe for å prates som før. Vi ringes, men ofte blir det henne, meg og mitt. Ingen jeg lenger ringer ved kriser så jeg står alene. Savner noen som kjenner meg og hvor vi begge bidrar til et nært forhold. 

Anonymkode: e734b...68a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg endte opp med å gifte meg med en brevvenn jeg hadde i mange, mange år, så ikke helt den komme:P Så jeg og mannen har et vennskap i bunn. Jeg har også 3 veldig nære venner, de har jeg kjent størsteparten av livet mitt. Så har jeg en håndfull til med gode venner. Har også en kollega-venninne som er en del år eldre enn meg, hun dobler som adoptiv-mamma :fnise: Hun bor sånn 3 minutter unna:P

Jeg er så uendelig takknemmelig for at jeg har disse vennskapene, og jeg unner alle å oppleve slike vennskap. Er så mange som er ensomme og ikke har noen:(

Anonymkode: ef092...e58

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen venner.

Anonymkode: 3b437...12a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 5 nære venner, og det dobbelte perifere som er mer "møtes for en kaffe". Jeg er også introvert btw, og sitter alene hjemme en fredagskveld og koser meg. Men jeg er uendelig takknemlig og glad for at jeg har gode venner til å være med, som stiller opp når jeg trenger dem. Krever litt innsats, da, ikke alltid jeg føler jeg har overskudd til venninnehelger, men det gir alltid mye mer enn det tar. 

Anonymkode: 099b5...3c8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har (for?) mange bekjentskaper og tre venner. Eldste vennen min er fra VGS. Hvis han ringer meg midt på natta og ber meg hjelpe til med å grave ned et lik så stiller jeg uten å stille spørsmål.

Jeg blir mer og mer introvert og har de vennene jeg trenger og fler bekjentskaper enn jeg trenger.

Jeg har et trygt og godt forhold til familien min som ikke trenger særskilt nærhet.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja har 9 veldig gode venner

Anonymkode: 109e6...d31

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Ja, jeg har mange gode venner 💛

• Hjerte 1
Skrevet

Får lett bekjente, men er ikke den beste til å danne relasjoner . Har kjæreste, og noen venner som bor i andre byer. Skal flytte om en stund, så får se hvordan det går

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har mannen, barna, mamma, svigermor, ei bestevenninne, ei venninne, 2 bekjente, 1 vennepar. Skulle gjerne hatt par venner til, helst tur venninner.

Anonymkode: afb4c...5e2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...