AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Sorry, langt innlegg! Har en venninne, eller mer bekjent nå om dagen som gjør veldig mye rart.. Hun jobber med salg og sendte meg melding her om dagen på om hun kunne skrive meg opp på et møte som typ en ny kunde hun hadde rekruttert. Sa ja det kan du sikkert, bare jeg ikke trenger å faktisk møte opp på noe 😅 Null stress, hun sletter bare reservasjonen etterpå sa hun, etter at hun hadde vist den til sjefen. Så gjorde hun det samme med flere andre venninner. Noen dager etterpå la hun ut at hun hadde fått blomster og gavekort av sjefen fordi hun var den selgeren som hadde rekruttert flest nye kunder. Så ringte hun oss igjen og spurte på nytt og gjorde samme greia igjen. Og fikk gave på nytt, bare champagne denne gangen. Hun legger ut masse skryt på Instagram og skriver «Er så stolt av meg selv som får så mye skryt av sjefen min for den gode jobben jeg gjør med å skaffe kunder, og får masse gaver😍» osv osv. Er ikke dette utrolig spesiell oppførsel? Vi er 35 år alle sammen. Hun kan også sende melding og spørre «er du hjemme i kveld?» hvorpå jeg svarer ja. Så går det 10 minutter også har hun lagt ut et gammel bilde av oss på Instagram og skrevet «koser meg såå masse på jentekveld!» … Sånn generelt så lyver hun en del og er utrolig overfladisk / bryr seg lite om andre og det å høre etter, og det er vel derfor hun ikke har så mye venner. Hun kan også sende snap av at hun sitter hjemme mens på Instagram er hun på weekend yoga retreat, eller hun later som hun tar kveldskurs i et eller annet fag / studie mens hun egentlig sitter hjemme og ser på serie. På Instagram driver hun både med sang, ridning, yoga, dans men ingenting av dette stemmer i virkeligheten.. Hva kan feile en sånn person? Noe må det være? 😅 Anonymkode: 5c0bb...062
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sorry, langt innlegg! Har en venninne, eller mer bekjent nå om dagen som gjør veldig mye rart.. Hun jobber med salg og sendte meg melding her om dagen på om hun kunne skrive meg opp på et møte som typ en ny kunde hun hadde rekruttert. Sa ja det kan du sikkert, bare jeg ikke trenger å faktisk møte opp på noe 😅 Null stress, hun sletter bare reservasjonen etterpå sa hun, etter at hun hadde vist den til sjefen. Så gjorde hun det samme med flere andre venninner. Noen dager etterpå la hun ut at hun hadde fått blomster og gavekort av sjefen fordi hun var den selgeren som hadde rekruttert flest nye kunder. Så ringte hun oss igjen og spurte på nytt og gjorde samme greia igjen. Og fikk gave på nytt, bare champagne denne gangen. Hun legger ut masse skryt på Instagram og skriver «Er så stolt av meg selv som får så mye skryt av sjefen min for den gode jobben jeg gjør med å skaffe kunder, og får masse gaver😍» osv osv. Er ikke dette utrolig spesiell oppførsel? Vi er 35 år alle sammen. Hun kan også sende melding og spørre «er du hjemme i kveld?» hvorpå jeg svarer ja. Så går det 10 minutter også har hun lagt ut et gammel bilde av oss på Instagram og skrevet «koser meg såå masse på jentekveld!» … Sånn generelt så lyver hun en del og er utrolig overfladisk / bryr seg lite om andre og det å høre etter, og det er vel derfor hun ikke har så mye venner. Hun kan også sende snap av at hun sitter hjemme mens på Instagram er hun på weekend yoga retreat, eller hun later som hun tar kveldskurs i et eller annet fag / studie mens hun egentlig sitter hjemme og ser på serie. På Instagram driver hun både med sang, ridning, yoga, dans men ingenting av dette stemmer i virkeligheten.. Hva kan feile en sånn person? Noe må det være? 😅 Anonymkode: 5c0bb...062 Jeg kjenner ingen som overdriver så mye. Jeg hadde sagt fra og nektet henne å legge ut gamle bilder, det er veldig merkelig. Hun blir vel gjennomskuet på jobb etter hvert eller så er det løgner der også utad? Jeg kunne ikke forholdt meg til en sånn person siden jeg liker ekte mennesker som ikke later som på sosiale medier. Hun lyver så hun tror det selv virker det som 😆 Anonymkode: 71fc4...aaa
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Hææ... jeg ville kommentert på bildet hun la ut av dere og skrevet: jeg er ikke på/har ikke vært på jentekveld hos deg jeg? 😂 Anonymkode: 439f5...b7e
Hannah80 Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Noe så dumt. Legge ut gamle bilder på den måten. Vet ikke om jeg skal le eller grine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå