AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Er det bare jeg som tenker sånn? Anonymkode: d9a36...869 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Må være de minst kule personene som eksisterer lol. Anonymkode: 346ca...800 1
PITTY Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Her i Oslo har jeg aldri møtt på en som hverken er eller ser kul ut. Hva er kult med å kjøre som en dust..?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 PITTY skrev (13 minutter siden): Her i Oslo har jeg aldri møtt på en som hverken er eller ser kul ut. Hva er kult med å kjøre som en dust..? Mange som reiser i en dust, tror du. Anonymkode: d9a36...869 1
Mezzosoprena Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det bare jeg som tenker sånn? Anonymkode: d9a36...869 Ja, det tror jeg virkelig! Buss-sjåfører må være noe av det minst kule jeg vet om.
- Brian Skrevet 20. mai 2023 #6 Skrevet 20. mai 2023 (endret) Vil anbefale alle som har fordommer mot bussjåfører å besøke Sporveismuseet på Kulturnatten og snakke med de som kjørte buss i gamle dager i Oslo den gangen studenter kunne få seg en sjåførjobb ved siden av studiene; kunnskapsrike og virkelig "kule" mennesker man kan ha interessante samtaler med om hvordan byen var før i tiden - en av sjåførene kjørte buss som student der jeg bor i begynnelsen av 1960-årene, og jeg setter alltid pris på å snakke med ham hvis han er der. Én ting er å lese historien i bøker; en annen ting er å høre den fra dem som opplevde den. Jepp - at man kjører buss eller trikk, er ikke synonymt med at man er dum; all ære til dem som har bidratt til byens transporthistorie, og kjørt utallige barn og voksne fra sted til sted. - Brian Endret 20. mai 2023 av - Brian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå